همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی؛

آب منطقه ای آذربایجان شرقی مانور اطلاع رسانی وقوع سیل را برگزار کرد

۱۳۹۴/۱۰/۲۳ - ۱۴:۱۱:۱۰
کد خبر: ۳۶۰۸۲۲
حسن پور اقدم گفت: اگرچه سیل یک حادثه طبیعی تلقی می شود ولی عوامل انسانی در بروز و تشدید آن نقش قابل توجهی را ایفا می کنند.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آب منطقه ای آذربایجان شرقی از برگزاری مانور اطلاع رسانی وقوع سیل، همزمان با هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی توسط این شرکت خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدعلی حسن پور اقدم با اعلام این خبر افزود: با توجه به اینکه وقوع سیلاب همه ساله باعث بروز خسارات جانی و مالی هنگفتی در کشور می شود و این پدیده به علت شرایط متنوع اقلیمی و جوی کشور و توزیع غیریکنواخت ریزش های جوی به وقوع می پیوندد، این مانور اجرا شد.

وی افزود: اگرچه سیل یک حادثه طبیعی تلقی می شود ولی عوامل انسانی در بروز و تشدید آن نقش قابل توجهی را ایفا می کنند که البته این نقش اغلب ناخواسته و در اثر عدم آگاهی است.

بر اساس این گزارش، اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه ای نیز به منظور  ایجاد آمادگی و هماهنگی بین مدیران شهرستانی و ستادی در اطلاع رسانی به موقع سیل های رخ داده در حوزه عمل شرکت، مانور اطلاع رسانی وقوع سیل را با همکاری دفاتر مهندسی رودخانه ها و سواحل  و روابط عمومی و مشارکت کلیه امور و ادارت منابع آب شهرستانهای سطح استان  در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی برگزار نمود.

حسن پور اقدم هدف از اجرای این مانور را  تمرین آمادگی و افزایش توان مدیران شهرستانی در مواجهه صحیح و به موقع با سیلاب عنوان نموده و ارزیابی اطلاع رسانی صحیح و به موقع مدیران شهرستانی را به مدیران ستادی از اهداف دیگر مانور مذکور برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز