طی ۱۰ سال گذشته برای ساخت ۱۱۸ هزار واحد مسکونی؛

۱۹۶ هزار شغل مستقیم برای کارگران و نیروهای ماهر بومی ایجاد شده است

۱۳۹۴/۱۱/۱۹ - ۰۸:۱۱:۲۳
کد خبر: ۳۷۰۸۲۵
۱۹۶ هزار شغل مستقیم برای کارگران و نیروهای ماهر بومی ایجاد شده است
مهندس محمدی به برنا گفت: بیش از 2190 روستای آذربایجان شرقی از نعمت طرح نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی بهره مند شده اند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: بیش از 2190 روستای آذربایجان شرقی از نعمت طرح نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی بهره مند شده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، قربان محمدی افزود: از این تعداد 1950 روستا بالای 20 خانوار جمعیت دارند که اکثرا تحت پوشش طرح نوسازی قرار گرفته اند.

وی ادامه داد: در این روستاها بیش از 118 هزار واحد مسکونی با زیر بنای 11میلیون 800 هزار مترمربع ساخته و به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به میزان اعتبار هزینه شده برای احداث واحدهای فوق الذکر اشاره و یادآور شد: برای ساخت این واحدها در مجموع 2 هزار و 400 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره و با بازپرداخت 12 ساله پرداخت شده اند.

مهندس محمدی تصریح کرد: طرح نوسازی در ایجاد اشتغال نقش بسزایی داشته و معمولا در ساخت یک واحد مسکونی 60 متری حداقل یک نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.

وی اضافه کرد: طی 10 سال گذشته برای ساخت 11 میلیون و 800 هزار واحد مسکونی بیش از 196 هزار شغل مستقیم میانگین سالانه 19600 نفر برای کارگران و بالخص نیروهای ماهر بومی ایجاد شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی افزود: طرح نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی در ماندگاری روستائیان در زادگاه خودشان و جلوگیری از مهاجرت تاثیر بالایی دارد و روستائیان عزیز با داشتن خانه امن و مطمئن به آینده زندگی امیدوار و نشاط و شادی را به ارمغان می آورد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز