استاندار در همایش ایران پسابرجام:

مردم آذربایجان شرقی قدردان زحمات تیم مذاکره‌کننده کشورمان هستند

۱۳۹۴/۱۲/۲۱ - ۱۷:۰۲:۴۷
کد خبر: ۳۸۳۳۰۰
مردم آذربایجان شرقی قدردان زحمات تیم مذاکره‌کننده کشورمان هستند
جبارزاده گفت: ملت ایران و مردم آذربایجان شرقی قدردان زحمات دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره‌کننده بوده و آماده عمل به وظایف خود در دوران پس از اجرای برجام هستند.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: مردم قدرشناس استان در دو سال گذشته شریک غم و شادی تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای و لحظه به لحظه پیگیر تلاش‌ها و زحمات آنان بودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده در همایش ایران پسابرجام با حضور معاون وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان در تبریز، خاطرنشان کرد: ملت ایران و مردم آذربایجان شرقی قدردان زحمات دولت تدبیر و امید و تیم مذاکره‌کننده بوده و آماده عمل به وظایف خود در دوران پس از اجرای برجام هستند.

وی با اشاره به تعابیر رهبر معظم انقلاب در مورد اعضای تیم مذاکره‌کننده کشورمان و تاکید ایشان بر ایستادگی، منطق و شجاعت آنها، گفت: رهبر انقلاب اعضای تیم مذاکره‌کننده را فرزندان انقلاب و انسان‌هایی پرتلاش، امین، غیور، شجاع و متدین توصیف و تاکید کردند که هیچ کس نباید آنها را سازشکار بداند یا مورد تضعیف و توهین قرار دهد.

جبارزاده با اشاره به این که رهبر انقلاب بارها از زحمات صادقانه و مجدانه تیم هسته‌ای قدردانی کرده‌اند، افزود: تعابیری که رهبری در مورد تیم مذاکره‌کننده به کار بردند در مورد دیگر کارگزاران نظام سابقه نداشته و غبطه‌انگیز است.

وی با بیان این که گاهی تعابیر رهبری در این خصوص فراموش می‌شود، افزود: باید بیانت رهبری را یادآوری کرد تا ارزش کار وزیر امور خارجه و همکاران ایشان بیشتر برای مردم روشن شود، اگرچه مردم آگاه به مسایل هستند.

لازم به ذکر است همایش ایران پسابرجام به همت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی و با حضور دکتر عباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه و مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان و همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و بخشداران، نمایندگان تشکل‌های مردمی و سازمان‌های غیردولتی در تالار پتروشیمی تبریز برگزار شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز