مدیرعامل شرکت گاز استان:

نفوذ گاز طبیعی در آذربایجان شرقی به بیش از ۹۶ درصد رسید

۱۳۹۴/۱۲/۲۲ - ۰۹:۲۲:۳۹
کد خبر: ۳۸۳۵۸۱
نفوذ گاز طبیعی در آذربایجان شرقی به بیش از ۹۶ درصد رسید
دینی به برنا گفت: از اول سال جاری تاکنون 199 روستای آذربایجان شرقی به شبکه گاز سراسری متصل شده اند.
با احداث بیش از 17 هزار و 379 کیلومتر شبکه گازرسانی درصد بهره مندی خانوار آذربایجان شرقی از نعمت گاز طبیعی به 96.5 درصد افزایش یافت.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با عنوان این مطلب افزود: در یازده ماهه سال جاری بیش از 1267 کیلومتر شبکه گاز طبیعی در اقطار مختلف در اقصی نقاط استان اجرا شده و طول شبکه گاز در سطح استان به بیش از 17 هزار و 379 کیلومتر افزایش یافته است.
ولی اله دینی درصد بهره مندی خانوار استان از گاز طبیعی را بیشتر از متوسط کشوری بیان داشت و افزود: با افزایش طول شبکه گازرسانی نفوذ بهره مندی خانوار از گاز طبیعی در استان به بیش از 96.5 درصد رسیده و تعداد مشترکان این شرکت به عدد یک میلیون و 386 هزار و 143 افزایش یافته که از این تعداد بیش از 63 هزار مشترک در یازده ماهه سال جاری جذب شده است.
وی طول شبکه اجرا شده در بخش روستایی سال جاری را بیش از 972 کیلومتر عنوان کرد و افزود: 1477 روستای استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و تعداد 322 روستا در دست اجرا بوده و در یازده ماهه سال جاری بیش از 22056 مشترک به تعداد مشترکان روستایی استان اضافه شده است.
دینی، شرکت گاز استان را جزو شرکت های پیشتاز در امر اجرای شبکه و گازرسانی به روستاها در سطح کشور اعلام کرد و افزود: از اول سال جاری تاکنون 199 روستای استان به شبکه گاز سراسری متصل شده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از پیشرفت 62 درصدی پروژه فاز اول خط انتقال گاز 16 اینچ اهر- ورزقان خبر داد و افزود: فاز اول پروژه خط انتقال گاز 16 اینچ اهر- ورزقان منشعب از خط انتقال صادراتی ارمنستان به طول 51 کیلومتر است که 45 کیلومتر از این فاز احداث و 25 کیلومتر آن گازدار شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز