مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

تجهیزات و مصالح بکار گرفته شده در تأسیسات و شبکه های گازرسانی تولید داخل هستند

۱۳۹۵/۰۱/۱۵ - ۰۸:۲۱:۱۵
کد خبر: ۳۸۷۸۳۶
تجهیزات و مصالح بکار گرفته شده در تأسیسات و شبکه های گازرسانی تولید داخل هستند
دینی به برنا گفت: در جهت تقویت تولید داخلی و ساخت تجهیزات، موضوعات پژوهشی شرکت باید در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف شود.

شرکت گاز آذربایجان شرقی توانست در سال۹۴ توفیقاتی از جمله، کسب لوح برنزین تکریم کارکنان، ارباب رجوع و نظام پیشنهادات در جشنواره سرآمد شرکت ملی گاز ایران، کسب رتبه روابط عمومی برتر وزارت نفت، رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی و گازرسانی به 199 روستا را کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان به موضوع نامگذاری سال جدید با عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی باید به توانمندی های داخلی کشور توجه داشته و برای پیشبرد اهداف، توانمندی های داخل استان نیزدر اولویت قرار گیرند.

ولی اله دینی اضافه کرد: امروزه با تکیه بر توانمندی های داخلی قریب به اتفاق تجهیزات و مصالح بکار گرفته شده در تأسیسات و شبکه های گازرسانی تولید داخل می باشد.

وی با تأکید بر موضوعات پژوهشی بر اساس اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: در جهت تقویت تولید داخلی و ساخت تجهیزات، موضوعات پژوهشی شرکت باید در راستای اقتصاد مقاومتی تعریف شود.

وی در ادامه خواستار پویایی نظام پیشنهادات همچون سال های گذشته از سوی کارکنان شد و افزود: زمانی شرکتی مطلوب خواهیم بود که گوش شنوا داشته و از انتقادات و پیشنهادات در راستای بهبود کیفیت خدمات و رفع نواقص وکاستی ها بهره کافی را ببریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز