شهردار تبریز خبر داد؛

راه اندازی سامانه تأیید اتوماتیک پرداخت های الکترونیکی شهرداری تبریز

۱۳۹۵/۰۱/۱۷ - ۱۲:۰۹:۳۸
کد خبر: ۳۸۸۵۲۳
راه اندازی سامانه تأیید اتوماتیک پرداخت های الکترونیکی شهرداری تبریز
نجفی به برنا گفت: سامانه تأیید اتوماتیک پرداخت های الکترونیکی قبوض عوارض شهرداری تبریز با هدف کاهش بوروکراسی اداری و جهت تأیید پرداخت های قبوض عوارض شهرداری بدون مراجعه شهروندان راه اندازی شده است.
شهردار تبریز از راه اندازی سامانه تأیید اتوماتیک پرداخت های الکترونیکی برای قبوض عوارض شهرداری تبریز خبر داد. 
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر صادق نجفی با اعلام این خبر افزود: سامانه تأیید اتوماتیک پرداخت های الکترونیکی قبوض عوارض شهرداری تبریز با هدف کاهش بوروکراسی اداری و جهت تأیید پرداخت های قبوض عوارض شهرداری بدون مراجعه شهروندان راه اندازی شده است. 
وی گفت: با راه اندازی این سیستم، شهروندان از این پس برای تأیید پرداخت خود نیازی به مراجعه به مناطق نداشته و این قبوض همانند دیگر قبوض آب و برق و تلفن و... به صورت اتوماتیک در سیستم یکپارچه شهرسازی تأیید می شود. 
وی با اشاره به اقدامات اساسی انجام گرفته در حوزه شهر هوشمند گفت: سازمان آمار و فناوری اطلاعات شهرداری تبریز در طول 4 ماه گذشته اقدامات اساسی در رابطه با ایجاد چرخه های پرداخت الکترونیکی و اصلاح فرآیندهای فنی مرتبط با این موضوع انجام داده است.
وی اضافه کرد: این اقدامات در راستای تسهیل امورات شهرداری مانند پرداخت های عوارض شهرداری اعم از نوسازی، درآمد و مشاغل بوده و یکپارچه سازی حساب های درآمدی مناطق به صورت حساب های الکترونیکی، امکان گزارش گیری های آنلاین و آنی، پیاده سازی تکنولوژی شناسه قبض و پرداخت بر روی قبوض عوارض، پرداخت های الکترونیکی از جمله POS در مناطق، ATM، اینترنت بانک و ... توسعه خدمات در دفاتر پیشخوان، ایجاد زیرساخت های ارتباطی و بانکی از طریق مرکز داده شهرداری تبریز از خدمات دیگر سازمان آمار و فناوری اطلاعت شهرداری تبریز است.
وی با اشاره به اینکه تمامی فرآیندها و زیرساخت های ایجاد شده با همکاری تنگاتنگ اداره کل امور مالی و اداره کل درآمد شهرداری تبریز همراه بوده است، ابراز امیدواری کرد که با توسعه بیشتر این خدمات شاهد گسترش فضای شهرداری الکترونیکی و مدیریت هوشمند در شهر هوشمند تبریز باشیم.  

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز