معاون اجرایی شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه خبرداد؛

خدمات ویژه ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای دیدار تراکتورسازی و پاختاکور

۱۳۹۵/۰۱/۱۸ - ۱۳:۰۸:۲۲
کد خبر: ۳۸۸۹۷۲
خدمات ویژه ناوگان اتوبوسرانی تبریز برای دیدار تراکتورسازی و پاختاکور
نوتاش به برنا گفت: تماشاگران و هواداران فهیم و پرشور فوتبال جهت عزیمت به استادیوم یادگار امام (ره) می‌توانند از طریق مبادی میدان ستارخان، چهارراه عباسی، میدان جهاد و اول چهار راه طالقانی می توانند از ناوگان حمل و نقل عمومی بهره مند شوند.

معاون اجرایی شرکت اتوبوس رانی تبریز و حومه از ارائه خدمات حمل و نقلی به تماشاگران مسابقه امروز تراکتورسازی تبریز با پاختاکور ازبکستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا نوتاش با اعلام این خبر افزود: با توجه به در پیش بودن بازی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با پاختاکور ازبکستان از سری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، برنامه ریزی لازم جهت خدمات رسانی ویژه برای جابجایی و انتقال هواداران پرشور تیم فوتبال تراکتورسازی به استادیوم هفتاد هزار نفری یادگار امام (ره) این مسابقه انجام گرفته است.

وی ادامه داد: هیچ محدویتی در تامین اتوبوس برای سرویس دهی به تماشاگران  نخواهیم داشت و سرویس دهی توسط اتوبوس های بخش خصوصی تحت نظارت شرکت واحد اتوبوسرانی انجام خواهد شد و  بعد از اتمام مسابقه، دومین مرحله از خدمات رسانی در مسیرهای برگشت صورت می پذیرد.

نوتاش تصریح کرد: تماشاگران و هواداران فهیم و پرشور فوتبال جهت عزیمت به استادیوم یادگار امام (ره) می‌توانند امروز چهار شنبه به مقصد استادیوم یادگار امام (ره) از طریق مبادی میدان ستارخان، چهارراه عباسی، میدان جهاد و اول چهار راه طالقانی می توانند از ناوگان حمل ونقل عمومی بهره مند شوند.

لازم به ذکر است این مسابقه امروز چهار شنبه 18 فروردین، راس ساعت 19:15 برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز