استاندار آذربایجان شرقی: دولت قبل ارزش پول ملی را پایین آورد

جاده تبریز- هریس از اولویت‌های اجرایی حوزه راه‌سازی و جاده‌ای استان است

۱۳۹۵/۰۱/۲۸ - ۰۲:۰۱:۰۷
کد خبر: ۳۹۲۶۰۳
جاده تبریز- هریس از اولویت‌های اجرایی حوزه راه‌سازی و جاده‌ای استان است
یحیوی، فرماندار هریس با بیان این که اجرای پروژه جاده تبریز- هریس به رغم کمبود منابع مالی تاکنون تعطیل نشده است، گفت: 31 میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکاریم.

آخرین وضعیت اجرایی و روند عملیات عمرانی پروژه تبریز- اهر- هریس در نشستی با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مسوولان استانی و محلی و پیمانکاران پروژه مذکور برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی در این نشست تاکید کرد: با تامین منابع لازم مصمم به اتمام سریع این پروژه هستیم.

وی با اشاره به تصویب اختصاص اعتبار ویژه برای 33 پروژه راه‌سازی در سفر رییس جمهور به استان، گفت: جاده تبریز- هریس با توجه به حجم ترافیک آن و تلفاتی که در این جاده داشتیم یکی از اولویت‌های اجرایی حوزه راه‌سازی و جاده‌ای استان است.

جبارزاده اظهار کرد: از پیمانکاران پروژه خواسته‌ایم که نسبت به دریافت مطالبات مالی خود تحمل داشته باشند و به خاطر کمبود اعتبار عملیات عمرانی را تعطیل نکنند.

وی تصریح کرد: در تخصیص منابع، اولویت با این طرح جاده‌ای است زیرا جان مردم و کاهش تلفات جاده‌ای از هر چیزی مهم‌تر است.

استاندار آذربایجان شرقی با انتقاد از مسوولان دولت قبل که با وجود در اختیار داشتن منابع مالی مناسب در اجرای طرح‌های جاده‌ای کم‌کاری کرده‌اند، گفت: دولت یازدهم به رغم فشارهای مالی به فکر مردم است، اما این باعث نمی‌شود که همانند دولت قبل پول بدون پشتوانه چاپ کرده و ارزش پول ملی را پایین بیاورد.

یحیوی، فرماندار هریس هم در این نشست با بیان این که اجرای پروژه جاده تبریز- هریس به رغم کمبود منابع مالی تاکنون تعطیل نشده، افزود: 31 میلیارد ریال به پیمانکاران بدهکاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز