معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز:

ورزش همگانی باید در برنامه زندگی مردم نقش برجسته ای داشته باشد

۱۳۹۵/۰۱/۳۰ - ۰۸:۱۲:۱۴
کد خبر: ۳۹۳۶۶۷
ورزش همگانی باید در برنامه زندگی مردم نقش برجسته ای داشته باشد
حجت الاسلام احمد حمیدی گفت: ما تلاش داریم تا سازمان ورزش شهرداری تبریز، ضمن حمایت از ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در راستای ترویج و توسعه هرچه بیشتر ورزش همگانی و فراگیر محله‌ای قدم بردارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز اظهار امیدواری کرد تیم فوتبال ماشین سازی با موفقیت های اخیر و حضور در لیگ برتر بتواند جایگاه واقعی خود را در متن جامعه بازیابد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام احمد حمیدی افزود: امید همه ما حضور پر قدرت ماشین سازی در لیگ برتر است که امیدوارم با تلاش مضاعف بازیکنان و تفکر و دانش کادر فنی و همچنین حمایت های ادامه دار هواداران، این امر محقق شود.

وی با بیان اینکه معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز، برنامه های کاربردی برای توسعه ورزش همگانی و فراهم آوردن زمینه حضور اقشار مختلف جامعه تدوین کرده است، افزود: ما تلاش داریم تا سازمان ورزش شهرداری، ضمن حمایت از ورزش‌های حرفه‌ای و قهرمانی با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته در راستای ترویج و توسعه هرچه بیشتر ورزش همگانی و فراگیر محله‌ای قدم بردارد.

وی تصریح کرد: در سال 94 با همت سازمان ورزش شهرداری همایش ها، جشنواره ها، مسابقات و نمایشگاه های متعددی در سطح کلانشهر تبریز برگزار شد که خوشبختانه با اقبال عمومی همراه بود و توفیقات بسزایی با هدف سلامت اجتماعی و جلوگیری از ناهنجاری های اجتماعی حاصل شد.

حمیدی افزود: ورزش همگانی باید در برنامه زندگی مردم نقش برجسته ای داشته باشد از این رو باید فرهنگ‌سازی در این زمینه به خوبی انجام شود و تفریح و ورزش به عنوان یک خواسته همگانی و عمومی مطرح شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز