مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

آمادگی شرکت گاز آذربایجان شرقی برای گازرسانی به کارخانه الیاف شیشه مرند

۱۳۹۵/۰۲/۰۵ - ۱۰:۱۱:۱۹
کد خبر: ۳۹۶۱۹۵
آمادگی شرکت گاز آذربایجان شرقی برای گازرسانی به کارخانه الیاف شیشه مرند
دینی گفت: 100 درصد خانوار شهری و 98.6 درصد خانوار روستایی شهرستان مرند و در مجموع 99.4 درصد خانوار شهرستان مرند از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
مدیرعامل شرکت گاز استان از آمادگی این شرکت برای گازرسانی به بخش های صنعتی وتولیدی در سطح استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ولی اله دینی در جلسه تأمین زیرساخت های مورد نیاز پروژه الیاف مرند که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: شرکت گاز استان آمادگی دارد به بخش های مختلف صنعتی وتولیدی در سطح استان گازرسانی کند و کارخانه الیاف شیشه مرند نیز در همین راستا برنامه ریزی شده است.
وی افزود: تمهیدات لازم از سوی شرکت گاز استان برای گازرسانی به پروژه مذکور پیش بینی گردیده و این شرکت آمادگی دارد در صورت عقد قرارداد با متقاضیان نسبت به اجرای خطوط توزیع و احداث یک ایستگاه با ظرفیت 5000 متر مکعب در ساعت اقدام کند.
مدیرعامل شرکت گاز استان حمایت از بخش های تولیدی وصنعتی توسط دستگاههای اجرایی را ضرورتی اجتناب ناپذیر دانست و افزود: برنامه ریزی لازم از سوی شرکت گاز استان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برای حمایت از این بخش ها صورت گرفته است.
همچنین قبل از این جلسه و در ادامه سفرهای دوره ای، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت ریئسه این شرکت میهمان کارکنان اداره گاز مرند بودند.
مدیرعامل شرکت گاز استان در این جلسه اظهار داشت: 100 درصد خانوار شهری و 98.6 درصد خانوار روستایی شهرستان مرند و در مجموع 99.4 درصد خانوار شهرستان مرند از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
وی تعداد مشترکین شهرستان مرند را 94528 مشترک عنوان کرد و افزود: از این تعداد 63713 مشترک شهری و 30815 مشترک روستایی می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز