رییس ستاد انتخابات استان اعلام کرد؛

آذربایجان شرقی بیشترین تعداد کاندیدا را در مرحله دوم انتخابات دارد

۱۳۹۵/۰۲/۰۷ - ۱۲:۲۶:۲۱
کد خبر: ۳۹۷۴۳۹
آذربایجان شرقی بیشترین تعداد کاندیدا را در مرحله دوم انتخابات دارد
شبستری گفت: در مرحله دوم انتخابات مجلس 18 کاندیدا برای کسب 9 کرسی باقی‌مانده استان در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند.

رییس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی خواستار توجه هر چه بیشتر نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات و هواداران آنها به اخلاق انتخاباتی و  فعالیت در چارچوب قانون شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر سعید شبستری در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس دهم در سطح استان، شاهد بروز برخی تخلفات از سوی بعضی ستادهای تبلیغاتی نامزدها بودیم که این موارد به شکل مستند و مدون به ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی ارسال شده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت پای‌بندی تمام فعالان این عرصه به قانون، افزود: طبق قانون انتخابات، تمام فعالیت‌ها و اقدامات نامزدها و هواداران آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد و هر تخلفی در این زمینه به مراجع ذی‌صلاح  درستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی مستقر در دادگستری، ارجاع می‌شود.

وی اضافه کرد: مجریان انتخابات باید تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم و پرشور به‌کار گیرند.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان ‌شرقی افزود: در مرحله دوم انتخابات مجلس 18 کاندیدا برای کسب 9 کرسی باقی‌مانده استان در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد کاندیدا را در مرحله دوم دارد.

شبستری با بیان این که تبلیغات برای رقابت سالم است، افزود: هدف ما برگزاری صحیح انتخابات است و مردم نیز تحرکات نامزدها و میزان پای‌بندی آنها به قانون را رصد می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی همچنین با قدردانی از اصحاب رسانه و خبر، از آنها خواست تا همچون مرحله اول انتخابات، در دور دوم نیز به ایجاد نشاط سیاسی در استان کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز