در سال گذشته تحقق یافت؛

پایش ایمنی ۲۱ هزار کیلومتر شبکه های گازرسانی در سطح آذربایجان شرقی

۱۳۹۵/۰۲/۰۸ - ۰۹:۲۴:۵۵
کد خبر: ۳۹۷۷۵۱
پایش ایمنی ۲۱ هزار کیلومتر شبکه های گازرسانی در سطح آذربایجان شرقی
ولی اله دینی از کنترل و پایش 562 هزار انشعاب گاز و نشت یابی از 1580 ایستگاه تقلیل فشار گاز و اندازه گیری به روش ساب تست خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان از پایش ایمنی 21 هزار کیلومتر خطوط شبکه های گازرسانی در سطح استان آذربایجا شرقی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مهندس ولی اله دینی با اعلام این مطلب افزود: در راستای حفظ و افزایش ضریب ایمنی شبکه های گازرسانی و از بین بردن خطرات احتمالی و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی در سال گذشته بیش از 21 هزار کیلومتر عملیات بررسی و نشت یابی از خطوط شبکه های تغذیه و توزیع گاز استان به همت امور بازرسی فنی این شرکت انجام گرفته است. 
وی با اشاره به اهمیت کنترل تأسیسات گازرسانی افزود: عملیات نشت یابی و کنترل تأسیسات گازرسانی  مطابق با استاندارد های بین المللی و با تکیه بر توانمندی های نیروی انسانی متخصص و کارآمد و با تجهیرات پیشرفته تکنولوژی های روز دنیا همه ساله از سوی واحد بازرسی فنی شرکت انجام می گیرد.
وی همچنین از کنترل و پایش 562 هزار انشعاب گاز و نشت یابی از 1580 ایستگاه تقلیل فشار گاز و اندازه گیری به روش ساب تست خبر داد.
مهندس دینی افزود: با پایش و کنترل دقیق شبکه های گازرسانی تاکنون هیچ حادثه ای گزارش نشده است و با برنامه ریزی های مدون صورت گرفته عملیات نشت یابی در مقاطع و بازه های زمانی مختلف و با حساسیت بالا ادامه دارد. 
مدیرعامل شرکت گاز استان در خاتمه از مردم، شهرداریها دهیاری ها دستگاه های  اجرایی درخواست نمود  جهت جلوگیری از حوادث ناشی از  گاز طبیعی قبل از هرگونه حفاری هماهنگی لازم با شرکت گاز را انجام دهند و در صورت بروز حادثه سریعاً آن را با سامانه 194 امداد گاز گزارش نمایند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز