استاندار آذربایجان شرقی:

بعد از انتخابات رقابت در عرصه خدمت به مردم خواهد بود

۱۳۹۵/۰۲/۱۰ - ۱۵:۴۱:۲۳
کد خبر: ۳۹۸۴۷۳
بعد از انتخابات رقابت در عرصه خدمت به مردم خواهد بود
جبارزاده گفت: خوشبختانه نامزدهای انتخابات مجلس در استان با معرفی توانمندی‌های خود یک رقابت سالم را به نمایش گذاشتند و بعد از انتخابات نیز باید همه به رای مردم احترام بگذاریم.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که بعد از انتخابات باید رقابت‌ها به رفاقت تبدیل شود، از کاندیداها و طرفداران آنها خواست به سلیقه و انتخاب مردم احترام بگذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده افزود: خوشبختانه نامزدهای انتخابات مجلس در استان با معرفی توانمندی‌های خود یک رقابت سالم را به نمایش گذاشتند و بعد از انتخابات نیز باید همه به رای مردم احترام بگذاریم.

وی با بیان این که امیدوارم نتیجه انتخابات به خیر و صلاح استان باشد، افزود: هر کسی که مردم انتخاب کنند برای ما محترم است و بعد از انتخابات رقابت در عرصه خدمت به مردم خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از مردم و دست‌اندرکاران اجرای انتخابات در استان، گفت: 1855 شعبه اخذ رای در شش حوزه انتخابیه استان مستقر شده‌اند و امیدوارم شاهد حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی از تمام واجدان شرایط رای دادن در استان خواست در اولین فرصت برای رای دادن در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و این عمل خیر را به تاخیر نیندازند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در بازدید از ستاد انتخابات استان، روند برگزاری انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه بررسی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز