مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز خبر داد:

طرح های تشویقی صنعت برق به صنایع تبریز اعلام شدند

۱۳۹۵/۰۲/۱۴ - ۱۳:۲۷:۵۳
کد خبر: ۴۰۰۵۳۹
طرح های تشویقی صنعت برق به صنایع تبریز اعلام شدند
روشن میلانی گفت: طرح های تعطیلات و تعمیرات تابستانی صنایع، ذخیره عملیاتی و صنایع خود تامین سه طرح پیشنهادی این شرکت به صنایع هستند.

طرح های تشویقی صنعت برق در قالب سه بسته پیشنهادی به واحدهای صنعتی مستقر در بزرگترین شهرک صنعتی شمال غرب کشور اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در جلسه مشترک با مدیران عامل و مدیران انرژی واحدهای صنعتی شهرک صنعتی شهید سلیمی، گفت: رفتار تولید برق تابعی از رفتار مصرف آن توسط مشترکین است.

افشین روشن میلانی با اشاره به اهمیت نقش واحدهای صنعتی در مدیریت مصرف برق تصریح کرد: صنایع، حدود یک درصد از مشترکین این شرکت را تشکیل می دهند در حالی که نزدیک به  40 درصد مصرف برق را به خود اختصاص داده اند.

وی در خصوص طرح های تشویقی صنایع تشریح کرد: طرح های تعطیلات و تعمیرات تابستانی صنایع، ذخیره عملیاتی و صنایع خود تامین سه طرح پیشنهادی این شرکت به صنایع هستند که واحدهای صنعتی به فراخور علاقه و نوع فعالیت خود می توانند در این طرح ها شرکت نموده و از تخفیف و پاداش در صورتحساب برق مصرفی خود برخوردار گردند.

وی افزایش بازده و کاهش شدت مصرف انرژی را یکی از مهم ترین چالش های امروز کشور عنوان کرد و افزود: هدف ما باید در صنعت برق و سایر صنایع این باشد که به ازای هر کیلو وات برق مصرفی بتوانیم ارزش افزوده‌ای بیشتر از دیروز ایجاد کنیم.

وی با اشاره به همکاری خوب واحدهای صنعتی در گذر از پیک مصرف در تابستان سال 94 عنوان کرد: در سال گذشته نزدیک به 100 واحد صنعتی در طرح های تعطیلات و تعمیرات تابستانی، ذخیره عملیاتی و  صنایع خود تامین شرکت داشتند.

وی اضافه کرد: سال گذشته، در مجموع نزدیک به 13 میلیارد ریال تخفیف و پاداش در صورتحساب برق مصرفی بهمن ماه سال 94 واحدهای صنعتی همکار در سه طرح مذکور اعمال شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز