مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان:

معلمان و آموزشیاران نقش و جایگاه ویژه ای در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند

۱۳۹۵/۰۲/۱۸ - ۱۰:۰۷:۲۲
کد خبر: ۴۰۱۶۵۹
معلمان و آموزشیاران نقش و جایگاه ویژه ای در حوزه فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند
باقرزاده به برنا گفت: معلمان می توانند با ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان، آنان را و به تبع آن اولیاء و خانواده ها را با مفاهیم صرفه جویی و راه های صحیح مصرف آب آشنا نموده و در حفاظت از منابع ارزشمند آب نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند.

به مناسبت هفته گرامیداشت هفته معلم بیش از 60 نفر از معلمان فرهنگ ساز مصرف بهینه آب در استان آذربایجان شرقی مورد تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان با تبریک هفته معلم به تمامی معلمانی که در راه خدمت به تعلیم و تربیت آینده سازان میهن اسلامیمان تلاش می نمایند، گفت: کشور ما در حال حاضر با محدودیت جدی منابع آب روبرو است بنابراین ضرورت و چگونگی بهره گیری صحیح از این نعمت الهی را آشکارتر می سازد.

مهندس محمد باقرزاده، افزود: با عنایت به اینکه پایه و رکن اساسی فرهنگ سازی در هر جامعه ای آموزش است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در بین دانش آموزان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و معلمان نقش و جایگاه ویژه ای در خصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه آب دارند.

وی اضافه کرد: معلمان می توانند با ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان، آنان را و به تبع آن اولیاء و خانواده ها را با مفاهیم صرفه جویی و راه های صحیح مصرف آب آشنا کرده و در حفاظت از منابع ارزشمند آب نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند.

مهندس باقرزاده ادامه داد: در این راستا و به دنبال برگزاری موفق جشنواره نخستین واژه آب که با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان انجام گرفت، از تعدادی از معلمان مقطع ابتدایی که حضور فعال و موثر داشتند همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم با اهداء لوح سپاس ( با امضاء مشترک دکتر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان و مهندس ایمانلو، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی ) و اهداء هدایایی از تلاش های معلمان گرامی تقدیر شد.

لازم به ذکر است همزمان با هفته معلم، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به همراه تعدادی از مسئولان اداره کل آموزش و پرورش استان با حضور در تعدادی از مدارس نواحی 2، 3 و 5 کلانشهر تبریز ضمن ارائه سخنانی در خصوص اهمیت و لزوم صرفه جویی در مصرف آب به دانش آموزان مدارس و در حضور آنان از تعداد بیش از 60 نفر معلمانی که در ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب با شرکت آب و فاضلاب استان همکاری فعال داشتند، تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز