رئیس روابط عمومی این منطقه خبر داد؛

رشد ۴۵ درصدی قرآن پژوهان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۷:۵۳:۱۵
کد خبر: ۴۰۳۷۹۴
رشد ۴۵ درصدی قرآن پژوهان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز
محمدرضا بخشعلیزاده گفت: امسال شاهد افزایش قابل ملاحظه تعداد متسابقین مرحله مقدماتی در رشته های مختلف قرآنی منطقه 8 عملیات انتقال گاز نسبت به سال گذشته هستیم.

رئیس روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران از رشد 45 درصدی شرکت کنندگان در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه ویژه کارکنان، همسران و فرزندان این منطقه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا بخشعلیزاده با اعلام این خبر گفت: امسال شاهد افزایش قابل ملاحظه تعداد متسابقین مرحله مقدماتی در رشته های مختلف قرآنی منطقه 8 عملیات انتقال گاز نسبت به سال گذشته هستیم.

بخشعلیزاده افزود: بی شک انس با قرآن و بکارگیری دستورات کتاب الهی درفعالیت های روزمره، زمینه ساز ارتقای جایگاه قرآن در زندگی، موجبات موفقیت در کار و تقویت کننده روحیه معنوی و ایثار در کارکنان می شود، امید است در سال های آتی شاهد افزایش چشمگیر شرکت کنندگان و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در سطح سازمانی باشیم.

رئیس روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران با اشاره به ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی در بین خانواده ها بیان داشت: برای توسعه فرهنگ قرآنی و سوق دادن فرزندان به یادگیری و انس با قرآن از هیچ تلاشی فروگذاری نکرده و با اهتمام بیشتر، از تمامی ظرفیت های موجود و امکانات لازم و همچنین تشکیل کلاس های مدون و رایگان، زمینه را برای فراگیری علوم قرآنی هموار نموده ایم.

وی در تشریح برنامه های فرهنگی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران تصریح کرد: همواره سعی بر آن داریم با بهره گیری از اتاق فکر و خردجمعی و با تولید بذر پیشنهاد از اندیشه و خلاقیت علاقمندان به علوم قرآنی نهایت استفاده را در جهت نیل به اهداف پیش بینی شده فراهم نماییم.

بخشعلیزاده با اشاره به فعالیت های صورت گرفته، ادامه داد: دعوت از اساتید در مناسبت های مختلف، تلاوت و تفسیر قرآن مجید در بین صلاتین، ختم قرآن مجید در طول سال توسط کارکنان، انعکاس احادیث به صورت هفتگی از طریق سیستمی، برگزاری کلاس های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مسابقات فرهنگی در مناسبت های مختلف، مقاله نویسی، تجلیل از تلاشگران عرصه قرآنی، نماز، ارایه و توزیع کتاب و سی دی برای تشویق خانواده ها به فرگیری علوم قرآنی و نماز و برگزاری اردوهای فرهنگی از جمله برنامه های فرهنگی این منطقه می باشد.

رئیس روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز تصریح کرد: نگرش روند مسابقات و بازنگری آمار و ارقام عملکرد چندین ساله شرکت کنندگان منطقه 8 در مسابقات قرآنی، نشان دهنده روبه رشد فرزندان این منطقه در مسابقات قرآنی و بیانگر ترغیب و تشویق بیشتر کارکنان و فرزندان در این راستا می باشد.

وی در پایان بیان داشت: بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم و نهج البلاغه" بهار در بهار" ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران و همچنین نهمین دوره مسابقات قرآن و نهج البلاغه" یادواره ولایت و امامت" ویژه کارکنان و همسران در رشته های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم قرآن کریم و مفاهیم نهج البلاغه، با استقبال بی نظیر شرکت کنندگان متشکل از تمامی تاسیسات و مراکز بهره برداری منطقه 8 در اواخر اردیبهشت ماه جاری برگزار و پس از اعلام نتایج مرحله مقدماتی، نفرات منتخب هر رشته، علاوه بر دریافت جوایز ارزنده به عنوان نمایندگان منطقه 8، به مرحله سراسری راه خواهند یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز