استاندار آذربایجان شرقی:

جانبازان تجلی مردانگی و رشادت ملت ایران هستند

۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۵:۲۰:۰۸
کد خبر: ۴۰۳۹۰۱
جانبازان تجلی مردانگی و رشادت ملت ایران هستند
جبارزاده گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری جانبازان و خانواده‌های معزز آنان هستند.

استاندار آذربایجان شرقی در شب میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و در آستانه فرارسیدن روز جانباز با حضور در منزل جانباز 70 درصد صابر آقایی، با خانواده این جانباز والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده در این دیدار که در فضایی آکنده از صمیمیت برگزار شد، با ادای احترام به شخصیت والای جانبازان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: جانبازان تجلی مردانگی و رشادت ملت ایران هستند که از آسایش و راحتی خود گذشتند تا آرامش را به جامعه اهدا کنند.

وی با بیان این که جانبازان و ایثارگران برای دفاع از میهن، خالصانه از جان خود گذشتند، افزود: امنیتی که امروز بر جامعه حاکم است، مرهون از خود گذشتگی و فداکاری عزیزانی است که جانانه در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی کردند.

جبارزاده با تاکید بر لزوم قدردانی از همسران، فرزندان و والدین جانبازان، گفت: از خانواده‌های جانبازان که با صبر و بردباری مشکلات جانبازان را تحمل می‌کنند تشکر ویژه می‌کنم و از خداوند متعال برای همه آنها آرزوی صبر و شکیبایی دارم.

وی خاطرنشان کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری جانبازان و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد و امروز به این پیشرفت، عزت و سربلندی دست نمی یافتیم.

جانباز 70 درصد صابر آقایی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران حضور خود در جبهه‌های جنگ پرداخت و کسب مقام جانبازی برای خود را از افتخارات بزرگ و توفیقات الهی و عنایات ائمه معصومین (ع) دانست.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در این دیدار با اهدای لوح سپاس به خانواده این جانباز فداکار، از زحمات آنها قدرانی کرد.

صابر آقایی در یازدهم شهریور ماه سال 1363 در منطقه سردشت به دلیل انفجار مین به درجه رفیع جانبازی نایل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز