معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان ‌شرقی:

صادرکنندگان استان توجه بیشتری به بازار روسیه داشته باشند

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۸:۳۱:۲۰
کد خبر: ۴۰۶۲۵۳
صادرکنندگان استان توجه بیشتری به بازار روسیه داشته باشند
نواداد گفت: در شرایطی که صادرات مرکبات از جنوب کشور به روسیه دارای توجیه اقتصادی است، صادرات این اقلام از آذربایجان شرقی بدون شک سود بیشتری خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار آذربایجان ‌شرقی با تاکید بر ضرورت افزایش صادرات غیرنفتی استان، خواستار توجه بیشتر صادرکنندگان استان به بازار روسیه شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی نواداد در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان، گفت: در شرایطی که صادرات مرکبات از جنوب کشور به روسیه دارای توجیه اقتصادی است، صادرات این اقلام از آذربایجان شرقی بدون شک سود بیشتری خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخاب استان آذربایجان شرقی به عنوان استان پایلوت در بحث اقتصاد مقاومتی از سوی هیات دولت، گفت: در سایه این موضوع حمایت بیشتر دولت از فعالان اقتصادی و صادرکنندگان این استان قابل پیش بینی است.

نواداد با تاکید بر جمع‌بندی و ارایه طرح‌های مختلف حمایتی توسط کارگروه صادرات غیرنفتی استان، افزود: جلسات این کارگروه جهت افزایش روزافزون صادرات غیرنفتی استان باید خروجی داشته باشد.

وی، حضور بخش خصوصی را در این کارگروه ضروری و سودبخش عنوان کرد و گفن: بخش خصوصی نیازمند حمایت بوده و در سال جاری این موضوع به جهت تحقق اقتصاد مقاومتی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی همچنین بر فعالیت مستمر گمرک بار هوایی (کارگو) تاکید کرد و آن را از نیازهای اصلی صادرات از استان برشمرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز