مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی:

۹۸ درصد خانوار شهرستان شبستر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند

۱۳۹۵/۰۲/۲۸ - ۰۹:۴۲:۳۸
کد خبر: ۴۰۶۲۶۰
۹۸ درصد خانوار شهرستان شبستر از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند
ولی اله دینی گفت: در سال گذشته به 45 صنایع عمده و جزء شهرستان شبستر با هدف ایجاد ارزش افزوده و استفاده از انرژی پاک به ظرفیت 50 هزار مترمکعب در ساعت با بیش از 91 کیلومتر شبکه گذاری گازرسانی شده است.

در سال گذشته با اجرای 91 کیلومتر شبکه گذاری به 45 صنایع عمده و جزء شهرستان شبستر به ظرفیت 50 هزار متر مکعب در ساعت گازرسانی شده است.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان ضمن دیدار با فرماندار شبستر از اداره گاز شبستر بازدید و از نزدیک در جریان خدمات دهی و توسعه گازرسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت گاز استان در دیدار با فرماندار شبستر گفت: از آنجا که شهرستان شبستر قطب تولید و کشاورزی و صنعت می باشد از همین رو اقدامات اساسی و زیربنایی در این شهرستان از سوی شرکت گاز فراهم شده است و این شرکت آماده گازرسانی به صنایع در این شهرستان می باشد.
ولی اله دینی افزود: در سال گذشته به 45 صنایع عمده و جزء شهرستان شبستر با هدف ایجاد ارزش افزوده و استفاده از انرژی پاک به ظرفیت 50 هزار مترمکعب در ساعت با بیش از 91 کیلومتر شبکه گذاری گازرسانی شده است و گازرسانی به 30 صنایع دیگر در دست اقدام می باشد.
مهندس دینی در باره آخرین وضعیت گازرسانی در شهرستان شبستر گفت: 100درصد خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی بهره مند بوده و از 76 روستای این شهرستان 70 روستا از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند و 6 روستای باقیمانده در مرحله پیمان سپاری می باشد.
فرماندار شبستر نیز در این دیدار ضمن اعلام رضایت از اقدامات انجام گرفته از سوی شرکت گاز در این شهرستان گفت: اداره گاز شبستر از جمله اداراتی است که بیشترین رضایت مندی مردمی را دارا می باشد و گازرسانی و راه اندازی 27 ایستگاه گاز به کوره های آجرپزی از خدمات شاخص این شرکت در سال 94 می باشد و تعداد کوره های آجرپزی بهره مند از گاز شهرستان به 91 کوره رسیده است.
لازم به ذکر است مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان در ابتدای این بازدید از قسمت های مختلف این ادارات بازدید و از زحمات و تلاش های کارکنان تشکر نمودند.
در این دیدار کاظم طلوعی، رئیس اداره گاز شهرستان شبستر با ارائه گزارش عملکرد و طرح مشکلات، موانع و تنگناهای موجود در شهرستان پرداخت و مدیرعامل شرکت گاز استان نیز بر حل مشکلات و درخواست های روسای نواحی و کارکنان تأکید کرد.

 

نظر شما