مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز:

دید وسیع ایثارگران روشنگر راه نسل امروز است

۱۳۹۵/۰۲/۲۹ - ۱۵:۱۵:۳۸
کد خبر: ۴۰۶۷۵۲
دید وسیع ایثارگران روشنگر راه نسل امروز است
روشن میلانی گفت: دوستان ایثارگر ما از جهاد اصغر برگشته اند و امیدواریم با دقت و هوشیاری در انجام وظیفه، در فتح جبهه جهاد اکبر نیز پیروز و سربلند شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز با اشاره به نقش مهم و حیاتی رزمندگان در پیشرفت شرکت گفت: این عزیزان که با قدم های راسخ و با توان تحمل مشکلات، دید وسیع تری نسبت به مسائل و شرایط دارند، باید زاویه ی دید بهتری را نسبت به شرایط موجود کشور به نسل جوان انتقال دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، افشین روشن میلانی با اشاره به نامگذاری متوالی سال ها با عناوین اقتصادی، افزود: امسال رهبر معظم انقلاب یک افق وسیع تر را ترسیم نموده و    وظیفه ی اقدام و عمل را نیز بر عهده ی ما گذاشته اند و ما سربازان این عرصه، اگر نتوانیم شرایط منطقه و کشور را درک کنیم و در اقدام تعلل کنیم، با لشکری شکست خورده مواجه خواهیم شد.

وی تاکید کرد: شکست در فاز اقتصادی به منزله ی شکست در دیگر سنگرهاست و باعث فتح جبهه ها توسط دشمن می شود.

وی ادامه داد: در شرایط امروز، وظیفه ایثارگران از دیگر آحاد جامعه سنگبن تر است تا با دید وسیع در راستای حرکت آگاهانه و درست به سمت آینده حرکت کنیم.

رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: امروزه دفاع از مملکت دشوارتر از گذشته است چرا که سنگر دشمن نامشخص است و مبارزه با آن نیاز به مطالعه دقیق و بصیرت دارد و تنها با آگاهی می توان در راه شکست دشمن گام برداشت.

وی افزود: یادآوری گاه به گاه تلاش و فداکاری انسان هایی که با مقاومت خود، آرامش و آسایش امروز را به ارمغان آوردند، برای همگان مایه مباهات است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دوستان ایثارگر ما از جهاد اصغر برگشته اند و امیدواریم با دقت و هوشیاری در انجام وظیفه، در فتح جبهه جهاد اکبر نیز پیروز و سربلند شوند.

لازم به ذکر است مراسم تجلیل از ایثارگران شرکت با حضور همکاران، مدیرعامل و معاونان برگزار شد.

 

نظر شما