در میان روابط عمومی های شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور؛

روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی رتبه دوم کشوری را کسب کرد

۱۳۹۵/۰۳/۰۱ - ۰۷:۵۱:۴۶
کد خبر: ۴۰۷۳۶۶
روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی رتبه دوم کشوری را کسب کرد
در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیر روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای احراز رتبه دوم کشوری با اهدای لوح یادبود قدردانی شد.

روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی در ارزیابی روابط عمومی های سراسر کشور موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیر روابط عمومی آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای احراز رتبه دوم کشوری با اهدای لوح یادبود قدردانی شد.

در این لوح که به امضای قائم مقام وزیر نیرو رسیده، آمده است:

جناب آقای عزیزپور

مدیر محترم روابط عمومی شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی

عرصه پویای دانش روابط عمومی در تعاملی سازنده با مدیریت منابع آب کشور تلاش دارد با آگاهی افزایی به ذی نفعان و بهره برداران منابع ارزشمند آب کشور، موجب ارتقای فرهنگ مصرف بهینه منابع آب و حفاظت از این عنصر حیات بخش شود.

در این میان همکاری و مشارکت مردم به عنوان صاحبان این منبع ارزشمند در حفظ و مدیریت منابع آب به ویژه در طرح احیا و تعادل بخشی آب های زیرزمینی، وظیفه ای سترگ است که مجموعه روابط عمومی های بخش آب کشور در ایجاد و گسترش آن نقشی بی بدیل ایفا می کنند.

ضمن سپاس از تلاش های متعهدانه جناب عالی و همکاران ارجمندتان در سال 1394، کسب رتبه دوم را در میان روابط عمومی های شرکت های آب منطقه ای سراسر کشور به جناب عالی تبریک گفته، توفیق روزافزون شما را در خدمت گزاری به مردم شریف ایران زمین از خداوند متعال خواستارم.

ستار محمودی، قائم مقام وزیر نیرو 

 

نظر شما