در زمینه اجتماعی و سیاسی؛

نشریه شکوفایی با گستره توزیع در شهرستان مراغه مجوز انتشار گرفت

۱۳۹۵/۰۳/۰۹ - ۱۴:۱۹:۱۲
کد خبر: ۴۱۰۷۹۶
نشریه شکوفایی با گستره توزیع در شهرستان مراغه مجوز انتشار گرفت
گل محمدی گفت: نشریات به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می‌توانند در رشد و پیشرفت جامعه نقش‌آفرین باشند.

نشریه شکوفایی به مدیر مسئولی و صاحب امتیازی حسین گل محمدی مجوز انتشار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسین گل محمدی بخشدار مرکزی مراغه گفت: دو ماهنامه "شکوفایی" با گستره توزیع شهرستان مراغه در زمینه اجتماعی و سیاسی بصورت دو ماهنامه محلی این شهرستان در جلسه 28 دی ماه 94 هیئت نظارت بر مطبوعات کشور مجوز انتشار گرفت.

بخشدار مرکزی افزود: درخواست مجوز این نشریه از نیمه دوم سال ۱۳۹4 در نوبت رسیدگی هیئت نظارت بر مطبوعات قرار داشت که با پیگیری و نامه‌نگاری‌های متعدد توسط این بخشداری مجوز انتشار یافت.

گل محمدی با بیان اینکه این نشریه می‌تواند در زمینه انعکاس ظرفیت ها و توانمندی ها، مشکلات و نارسایی‌های شهرستان علی الخصوص معرفی جاذبه های طبیعی و گردشگری و انعکاس فعالیت های عمرانی در سطح روستاهای این منطقه گام‌های بزرگی را بردارد، ادامه داد: نشریات به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان می‌توانند در رشد و پیشرفت جامعه نقش‌آفرین باشند.

حسین گل محمدی، بخشدار مرکزی با تبریک این اتفاق مثبت اجتماعی و فرهنگی تاکید کرد: از عموم علاقمندان به حوزه روستایی، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش خواهشمندیم هر گونه مطالب، مقالات در خصوص ظرفیت ها و توانمندی های روستای خود را جهت معرفی و انتشار به این بخشداری ارسال نمایند.

وی در پایان گفت: تلاش خواهیم کرد اولین شماره این دو ماهنامه را در هفته های آتی با حمایت نویسندگان و اهالی قلم و خبرنگاران شهرستان به نحو شایسته و در خور اهالی با فرهنگ شهرستان مراغه منتشر کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز