بطور مستقیم و غیر مستقیم؛

شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال داشته است

۱۳۹۵/۰۳/۱۲ - ۰۹:۴۹:۴۹
کد خبر: ۴۱۱۹۷۰
شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال داشته است
پورمهدی گفت: استان آذربایجان‌شرقی در دو سال گذشته و پس از استقرار دولت تدبیر و امید، رتبه اول کشوری را در بخش تعداد اشتغال ایجاد شده و همچنین کاهش نرخ بیکاری داشته است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌ شرقی از انسداد بیش از یک هزار و 500 حلقه چاه غیر مجاز در مناطق نزدیک به دریاچه ارومیه و همچنین توقف کاشت پیاز در روستاهای شهرستان بناب به دلیل بالا بودن مصرف آب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدصادق پورمهدی در آیین آغاز عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب تبریز، گفت: استان آذربایجان‌شرقی در دو سال گذشته و پس از استقرار دولت تدبیر و امید، رتبه اول کشوری را در بخش تعداد اشتغال ایجاد شده و همچنین کاهش نرخ بیکاری داشته است.

 وی با اشاره به آماری از تعداد شاغلین بیمه شده استان در دو حوزه عمرانی و پیمانکاری تصریح کرد: تعداد شاغلین بیمه شده در حوزه پیمانکاری، هشت و همین رقم در بخش کارگران 27 درصد افزایش پیدا کرده است.

 به گفته وی تعداد زیادی از فعالان حوزه‌های عمرانی در استان نیز بدون بیمه تامین اجتماعی کار می‌کنند و سیاست‌های این چنینی با رویکرد افزایش تعداد شاغلین در استان استمرار می‌یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این که شرکت آب و فاضلاب استان نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در استان داشته است تصریح کرد: بهره‌برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر تبریز، باعث کاهش بسیاری از مشکلات این حوزه می‌شود و باید بتوانیم در عرض کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکل شبکه آب و فاضلاب تبریز را برای همیشه رفع کنیم.

به گفته پورمهدی، شان شهر اولین‌ها این نیست که فاضلاب آن در رودها و جوی‌ها جاری شود و باید هر چه سریع‌تر، شبکه استاندارد آب و فاضلاب تبریز تکمیل شود.

 وی به دست اندرکاران اجرای این پروژه وعده داد که اگر در کمتر از زمان تعیین در نظر گرفته شده، پروژه  را تحویل دهند جایزه بسیار ارزشمندی به آنان از طرف استانداری تعلق گیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مهم‌ترین اقدامات انجام‌شده در خصوص احیای دریاچه ارومیه اضافه کرد: به عنوان مثال، در سال گذشته بیش از یک هزار و 500 حلقه چاه غیر مجاز در حاشیه دریاچه ارومیه مسدود شد و روستاییان شهرستان بناب کاشت پیاز در زمین‌های کشاورزی خود را متوقف کردند که تمامی این اقدامات نقش بسیار مهمی در جلوگیری از خشک شدن دریاچه ارومیه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز