با گرامیداشت یاد و خاطره اولین شهید مدافع حرم وزارت نفت وحید نومی گلزار انجام گرفت؛

صعود دو روزه به قلعه بابک و جنگل نوردی مکیدی

۱۳۹۵/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۳:۴۸
کد خبر: ۴۱۴۹۵۶
صعود دو روزه به قلعه بابک و جنگل نوردی مکیدی
در این برنامه یاد و خاطره همکار مرحوم، نوروزعلی اسماعیلی که در سانحه سقوط از کوه بوقوتو گالیکش منطقه گلستان به رحمت خدا پیوسته گرامی داشته شد.

صعود دو روزه بین مناطق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به قلعه بابک و جنگل نوردی مکیدی در شهرستان کلیبر با شرکت میهمانانی از ستاد شرکت ملی پخش، مناطق گلستان، میاندوآب، ارومیه و اعضای کوهنوردی منطقه آذربایجان شرقی با موفقیت انجام گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صعود دو روزه بین مناطق شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران به قلعه بابک و جنگل نوردی مکیدی به میزبانی منطقه آذربایجان شرقی به مناسبت نیمه شعبان تولد آقا امام عصر ( عج ) و همچنین بیاد شهید وحیدنومی گلزار اولین شهید مدافع حرم وزارت نفت و همنورد تازه گذشته مرحوم نوروز علی اسماعیلی که در سانحه سقوط از کوه بوقوتو گالیکش منطقه گلستان به رحمت خدا پیوسته است، در شهرستان کلیبر آذربایجان شرقی انجام گرفت.

محمدرضا متقیان، مدیر منطقه آذربایجان شرقی که در این صعود دو روزه گروه را همراهی می کرد در نشستی صمیمی با اشاره به ابعاد مختلف ورزش کوه نوردی گفت: اجرای چنین برنامه هایی مودت، همدلی و روحیه انجام کار گروهی را تقویت می نماید.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز ولادت امام مهدی موعود (عج) و یاد و خاطره شهید والامقام وحیدنومی گلزار افزود: تمسک به خط سرخ شهادت نیز روحیه شهادت طلبی در سایه پیروی از سیره و روش امامت و ولایت امنیت و آسایش را به مرزهای میهن اسلامی ایران هدیه خواهد نمود.

همچنین در این برنامه یاد و خاطره همکار مرحوم، نوروزعلی اسماعیلی که در سانحه سقوط از  کوه بوقوتو  گالیکش منطقه گلستان به رحمت خدا پیوسته گرامی داشته شد.

بازدید از پارک جنگلی آینالی و محل نگهداری حیات وحش، روستای زیبای اشتبین که تقریبا به روستای ماسوله شباهت دارد، حمام کردشت در کنار رود ارس و آثاری بسیار زیبا از زمان عباس میرزا، آبشار آسیاب خرابه بعنوان یکی از زیباترین و عریض ترین آبشارهای ایران و بازدید از منطقه آزاد ارس در جلفا از برنامه های ورزشی و تفریحی این گروه بود.

افرادی که در این صعود گروه را همراهی کردند، عبارتند از: عباس فروزش سرپرست کوهنوردی پخش، امید وطن خواه، علی وطن پرست و رضا مشهدی از ستاد پخش تهران، مرتضی مقدس از منطقه گلستان، دکتر اصغر سودی از بهداری و بهداشت، محمود حسن زاده از منطقه ارومیه، محمد بوکانی از منطقه میاندوآب، محمدرضا متقیان، محمود همافر، حسین بیگدلی، اسماعیل حسن زاده، عیسی حسن پور، ابراهیم رحمانی، علی سلطانی و یونس طرقی از منطقه آذربایجان شرقی.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز