معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی:

تور صنعتی استانبول روح تازه ای به صنعت نساجی دمید

۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۵:۳۹:۳۹
کد خبر: ۴۱۷۰۰۶
تور صنعتی استانبول روح تازه ای به صنعت نساجی دمید
یاریگر گفت: 49 هزار و 730 نفر از کشورهای مختلف جهان از این نمایشگاه بزرگ کشور ترکیه بازدید به عمل آوردند و این تور صنعتی نیز محفلی برای گسترش ارتباطات و آشنایی صنعتگران نساجی کشور با فن آوری های روز دنیا شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: تور صنعتی یکصد نفره استانبول روح تازه ای به صنعت نساجی دمید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید یاریگر افزود: این تور صنعتی با همکاری انجمن نساجی آذربایجان شرقی در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و حاضرین در آن عمدتا مدیران واحدهای نساجی آذربایجان شرقی و همچنین شماری از صنعتگران استان های یزد، ‌تهران،‌ اصفهان و مشهد بودند.

وی افزود: شرکت کنندگان در طی مدت چهار روز از دو نمایشگاه بین المللی همزمان و چندین واحد صنعتی استانبول بازدید به عمل آوردند.

وی ادامه داد: در روزهای اول و چهارم این تور،‌ از آخرین فن آوری و دستاوردهای سازندگان ماشین آلات نساجی جهان در محل نمایشگاه بین المللی "TUYAP"  استانبول که با نام "ITM 2016"و با حضور یکهزار و 200 شرکت از 72 کشور و در 12 سالن شروع به کار کرده بود بازدید به عمل آوردند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی عنوان کرد: 49 هزار و 730 نفر از کشورهای مختلف جهان از این نمایشگاه بزرگ کشور ترکیه بازدید به عمل آوردند و این تور صنعتی نیز محفلی برای گسترش ارتباطات و آشنایی  صنعتگران نساجی کشور با فن آوری های روز دنیا شد.

یاریگر اضافه کرد: در روزهای دوم و سوم این تور صنعتی نیز صنعتگران از توانمندی های صنعتی کشور چین که در محل نمایشگاه بین المللی "CNR" استانبول و با نام " CHINA HOMELIFE TURKEY 2016" که با حضور 332 غرفه برپا شده بود دیدن کردند.

وی ابراز کرد: در اثنای بازدید این دو نمایشگاه نیز اعضای تور در گروه های تخصصی مجزا از سه واحد صنعتی بازدید به عمل آوردند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به اهداف برگزاری تورهای صنعتی،‌ گفت: خوشبختانه ارتباطات خوبی بین صنعتگران داخلی و خارجی برقرار شد که منجر به تامین بخشی از نیازهای تولیدکنندگان نساجی و عقد قراردادهای متعدد در زمینه خرید ماشین آلات،‌ قطعات و مواد اولیه مرتبط با این شاخه صنعتی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز