مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی تاکید کرد:

ضرورت تدوین برنامه راهبردی مراکز رشد واحدهای فناوری

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۱۷۴۸۷
ضرورت تدوین برنامه راهبردی مراکز رشد واحدهای فناوری
جهانگیری گفت: منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی می تواند هماهنگی های مورد نیاز برای بازدید از مراکز رشد داخلی و خارجی را انجام دهد.

مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی با اشاره فعالیت های برجسته مراکز رشد در استان گفت: ضروری است برنامه راهبردی و اجرایی در دو حوزه عمومی و تخصصی مطابق با ماهیت هر مرکز رشد به طور اختصاصی تدوین شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علی جهانگیری در نشست شورای هماهنگی و برنامه ریزی مراکز رشد استان، اظهار کرد: منطقه ویژه علم وفناوری آمادگی دارد تا مشاوره های لازم را در خصوص تدوین این برنامه به مراکز رشد ارائه کند.

 وی با تاکید بر تدوین برنامه های کاربردی در مراکز رشد ادامه داد: هدف ما تدوین برنامه و ارائه گزارش عملکرد و چاپ کتابچه نیست و باید با استفاده از مشاوران و متخصصان امر بتوانیم برای مراکز رشد برنامه های کاربردی تدوین کنیم.

نماینده تام الاختیار استاندار در حوزه علم وفناوری احصای مشکلات موجود را یادآور شد و گفت: با تحلیل وضعیت موجود باید بتوانیم راهکارهایی برای پیشبرد اهداف مراکز رشد در نظر بگیریم که این اقدام خود می تواند سرمنشا خدمات بزرگی باشد.

 وی استفاده از تجربیات دیگر کشورها را نیز لازم دانست و افزود: منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی می تواند هماهنگی های مورد نیاز برای بازدید از مراکز رشد داخلی و خارجی را انجام دهد.

وی انتخاب تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری جهان اسلام در سال 2018 را یادآورشد و افزود: باید تلاش کنیم تا هر توریستی که در این سال وارد تبریز می شود فضای فناورانه را در سطح شهر تبریز درک نماید و همه باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم این فضا را در شهر ایجاد کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز