مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:

درگذشت استاد هریسی نژاد ضایعه ای برای اهالی فرهنگ و ادب استان و دوستداران هنر فاخر شعر است

۱۳۹۵/۰۳/۲۵ - ۱۵:۲۴:۰۵
کد خبر: ۴۱۷۵۱۹
درگذشت استاد هریسی نژاد ضایعه ای برای اهالی فرهنگ و ادب استان و دوستداران هنر فاخر شعر است
محمدپور گفت: استاد هریسی نژاد از جمله سخن‌سرایان برخاسته از دیار ادب‌پرور آذربایجان بود که شعرش جلوه‌گاه غم‌ها و شادی‌های مردم بود و نقشی ماندگار در صحنه ادبیات استان از وی به یادگار خواهد ماند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی به مناسبت درگذشت استاد موسی هریسی نژاد خاقانی شناس پیشکسوت و شاعر و ادیب استان پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمد محمدپور در این پیام آورده است: هنر شعر، هنری خیال انگیز است و این هنر زمانی که با دانش و اعتلای اندیشه توام می شود  عالمی از حکمت و معنی را می آفریند.

خبر درگذشت استاد هریسی نژاد ضایعه ای برای اهالی فرهنگ و ادب استان و دوست داران هنر فاخر شعر است، وی از جمله سخن‌سرایان برخاسته از دیار ادب‌پرور آذربایجان بود که شعرش جلوه‌گاه غم‌ها و شادی‌های مردم بود و نقشی ماندگار در صحنه ی ادبیات استان از وی به یادگار خواهد ماند.

مدیریت و کارکنان این اداره کل ضمن تسلیت درگذشت استاد موسی هریسی نژاد شاعر برجسته و خاقانی شناس پیشکسوت استان، برای وی از درگاه احدیت  علو درجات و برای بازماندگان و اصحاب فرهنگ و هنر صبر جمیل خواهان است.

گفتنی است موسی هریسی نژاد استاد شعر و ادب و صاحب آثار "تاریخ هریس"، "حکمیت در اسلام"، "دیوان غزلیات" و "گول چارداغی" در اثر عارضه ی قلبی به دیار باقی شتافت.

 پیکر وی روز سه شنبه 25 خرداد سال 95 راس ساعت 11 از محل ساختمان شماره 2 گلزار وادی رحمت تبریز  به طرف قطعه هنرمندان تشییع می شود و مراسم ترحیم نیز روز پنج شنبه از ساعت 17.30 الی 19.30 در مسجد طوبی برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز