از سوی شهردار تبریز؛

دستور آغاز عملیات اجرایی مرمت و بهسازی بازار تبریز صادر شد

۱۳۹۵/۰۴/۰۱ - ۰۶:۱۵:۱۰
کد خبر: ۴۲۰۴۱۶
دستور آغاز عملیات اجرایی مرمت و بهسازی بازار تبریز صادر شد
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ابراز امیدواری کرد: همکاری های مشترک برای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی و تاریخی در بین دستگاه ها بیشتر و در سایه این همکاری تبریز روز به روز بیشتر آماده استقبال شایسته از سال 2018 شود.

شهردار تبریز در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی دستور آغاز عملیات اجرایی مرمت و بهسازی بازار تبریز را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی در دیدار با مرتضی آبدار دستور آغاز عملیات اجرایی مرمت و بهسازی بازار تبریز زیر نظر کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی استان را صادر کرد.

وی در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک همکاری میراث فرهنگی استان و شهرداری تبریز دستور داد تا عملیات ساماندهی بازار تاریخی تبریز اعم ازمرمت، بهسازی، کفسازی، ساماندهی تاسیسات و ... به منظور آمادگی هر چه بیشتر بازار تبریز برای سال 2018 آغاز شود.

لازم به ذکر است در این دیدار شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ابراز امیدواری کرد تا همکاری های مشترک برای حفظ و صیانت از میراث فرهنگی و تاریخی در بین دستگاه ها بیشتر و در سایه این همکاری تبریز روز به روز بیشتر آماده استقبال شایسته از سال 2018 شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز