سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز مطرح کرد؛

تبریز شهر پاکیزه و بدون آلودگی صوتی از منظر گردشگران

۱۳۹۵/۰۴/۰۶ - ۰۶:۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۲۲۷۱۷
تبریز شهر پاکیزه و بدون آلودگی صوتی از منظر گردشگران
خلیلی گفت: گردشگران، شاخص های تمیزی و پاکیزگی شهر، آب و هوای بکر، شهر بدون گدا و بدون آلودگی صوتی را برای تبریز مزیت دانستند.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: بر اساس نظرسنجی های انجام شده در واحد تحقیق و پژوهش این سازمان گردشگران تبریز شاخص های تمیزی و پاکیزگی شهر، آب و هوای بکر، شهر بدون گدا و بدون آلودگی صوتی را برای تبریز مزیت دانستند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا خلیلی افزود: این سازمان هر ساله در دو مرحله نوروز و تابستان از گردشگرانی که به تبریز سفر می کنند نظر سنجی کتبی انجام می دهد که در نتیجه این نظرسنجی ها و مقایسه نتیجه آن ها در چند سال اخیر اکثر گردشگران تبریز را شهری پاکیزه و تمیز، با آب و هوای بکر، شهری بدون گدا و همچنین به دلیل تردد کم موتور سیکلت در سطح شهر شهری با حداقل  آلودگی صوتی عنوان کردند.

خلیلی ادامه داد: تلاش سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز این است که با ارائه نتایج این نظرسنجی ها به ادارات مربوطه و همچنین سایر واحدهای شهرداری تبریز ضمن تقویت نکات مثبت به نکات منفی و مورد توجه گردشگران نیز توجه شود و بتوانیم تبریز را به شهری گردشگر پسند تبدیل کنیم.

وی یادآور شد: طبق روال سال های گذشته این این سازمان برای استقبال از گردشگران تابستانی برنامه های ویژه ای را در نظر دارد و پس از پایان ماه مبارک رمضان و با آغاز سفرهای تابستانی این ویژه برنامه ها نیز آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز