مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی:

آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در بین خانواده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است

۱۳۹۵/۰۴/۰۸ - ۱۲:۴۵:۴۳
کد خبر: ۴۲۳۸۵۷
آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در بین خانواده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است
ایمانلو گفت: سازمانهای مردم نهاد و خود جوش نقش و جایگاه ویژه ای در خصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه دارند.

به مناسبت گرامیداشت هفته صرفه جویی در مصرف آب از سازمانهای مردم نهاد ( NGO های ) فرهنگ ساز مصرف بهینه آب در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی تجلیل بعمل آمد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب این استان در مراسم تجلیل از گروه های مردم نهاد گفت: کشور ما در حال حاضر با محدودیت جدی منابع آب روبرو بوده و بهره گیری صحیح از این نعمت الهی ضروری می باشد.

علیرضا ایمانلو اضافه کرد: با عنایت به اینکه پایه و رکن اساسی فرهنگ سازی در هر جامعه ای آموزش است لذا آموزش و ترویج فرهنگ صحیح مصرف آب در بین خانواده ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است و سازمانهای مردم نهاد و خود جوش از نقش و جایگاه ویژه ای در خصوص فرهنگ سازی مصرف بهینه آب در جامعه دارند و می توانند با ارائه آموزش های لازم به شهروندان و ترویج راه های صحیح مصرف آب در حفاظت از منابع ارزشمند آب نقش مهمی را در جامعه ایفا کنند.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان تلاش می کند تا نگاه جامعه و مردم را به موضوع حیاتی آب معطوف کند.

وی ادامه داد: در این راستا این شرکت در نظر دارد با بهره گیری از همکاری های جمعی و مشارکت های همگانی بخصوص با استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های سازمانهای مردم نهاد نسبت به فرهنگ سازی مصرف بهینه آب اقدام کند.

وی افزود: خوشبختانه سازمانهای مردم نهاد ( NGO ها) روز به روز گسترش یافته و تاثیر گذاری آن در جامعه بیشتر می شود لذا درخواست ما این است با کمک و همکاری این نهاد مردمی بتوانیم فرهنگ درست مصرف کردن را به قشرهای مختلف آموزش داده و نهادینه کنیم.

در ادامه مراسم مدیرعامل سازمان مردمی همیاران زیست سبز و دبیر جمعیت مردمی رفتگران طبیعت آذربایجان شرقی گزارشی از فعالیت های این انجمن و نهاد مردمی ارائه و آمادگی و همکاری بیشتر این      انجمن ها را با شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی در راستای آموزش و فرهنگ سازی در مدارس و جامعه را اعلام کردند.

در این مراسم از تعدادی نیروهای داوطلب سازمانهای مردم نهاد ( NGO ها ) را که در فرهنگ سازی مصرف بهینه آب حضور فعال داشته اند با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز