مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

۱۸۹۵ میلیون مترمکعب گاز در سطح آذربایجان شرقی توزیع شده است

۱۳۹۵/۰۴/۱۲ - ۱۴:۵۳:۰۴
کد خبر: ۴۲۴۹۱۹
۱۸۹۵ میلیون مترمکعب گاز در سطح آذربایجان شرقی توزیع شده است
دینی گفت: سال گذشته بطور متوسط روزانه 23 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان آذربایجان شرقی توزیع شده است.

سال گذشته بطور متوسط روزانه 23 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در سطح استان آذربایجان شرقی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز این استان با اعلام این خبر اظهار داشت: سال گذشته قریب به 8.5 میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در تمامی بخش های مختلف  مصرف از جمله خانگی، نیروگاهی و صنعت و ... توزیع گردیده که حاکی از رشد 22 درصدی  نسبت به سال 93 را دارد. 

ولی اله دینی در خصوص حجم مصرف بخش های مختلف در سال گذشه افزود: از مجموع 8.5 میلیارد مترمکعب گاز توزیع شده در سطح استان 1700 میلیون مترمکعب معادل 20 درصد در بخش نیروگاهی، 1450 میلیون متر مکعب معادل 22 درصد در بخش صنعت و 3880 میلیون مترمکعب معادل 46 درصد در بخش خانگی و تجاری و مابقی به میزان 1370 میلیون مترمکعب معادل 12 درصد در سایر بخش ها از جمله حمل و نقل و ... توزیع شده است.
وی دلیل افزایش میزان حجم مصرف در سال گذشته را تأمین تمام وقت گاز طبیعی بخش نیروگاهی عنوان کرد و افزود: در سه ماهه اول سال جاری 1895 میلیون مترمکعب گاز در سطح استان توزیع شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل 14 میلیون مترمکعب افزایش داشته است.
وی افزود: با وجود افزایش تعداد و میزان مصرف مشترکان خانگی در سال گذشته توزیع گاز به صنایع عمده و نیروگاه‌های برق به طور مستمر و پایدار ادامه داشت و در حال حاضر در شرایط فعلی به طور متوسط روزانه حدود 5 میلیون مترمکعب گاز طبیعی تحویل نیروگاه های برق استان می شود.
وی در خاتمه اضافه کرد: شرکت گاز استان آذربایجان شرقی بیش از یک میلیون و 400 هزار مشترک را در 62 شهر و 1490 روستا تحت پوشش خود قرار داده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز