معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان:

آذربایجان شرقی آماده میزبانی از گردشگران تابستانی است

۱۳۹۵/۰۴/۱۳ - ۱۵:۵۳:۰۰
کد خبر: ۴۲۶۳۲۵
آذربایجان شرقی آماده میزبانی از گردشگران تابستانی است
حمزه زاده گفت: با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی تمامی دستگاه های اجرایی ستاد خدمات سفر با آمادگی کامل میزبان مسافران تابستانی خواهند بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری آذربایجان شرقی با تاکید بر وجود آب و هوای مناسب در فصل تابستان و ظرفیت استان از نظر جاذبه های گردشگری و تاریخی گفت: استان آذربایجان شرقی مهیای میزبانی از مسافران همزمان با تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده افزود: با فرا رسیدن تعطیلات عید سعید فطر و آغاز سفرهای تابستانی تمامی دستگاه های اجرایی ستاد خدمات سفر با آمادگی کامل میزبان مسافران تابستانی خواهند بود. در این راستا به منظور رفاه حال مسافران و ارائه خدمات مناسب تمام هماهنکی لازم صورت گرفته است.

وی با اشاره به استاندار سازی هتل ها و اماکن اقامتی استان خاطرنشان کرد بازدیدهای منظمی از اماکن گردشگری و اقامتی قبل از آغاز سفرهای تابستان صورت گرفته است تا مسافران از خدمات مناسبی برخوردار شوند و سفری خوب و به یاد ماندنی را در استان آذربایجان شرقی تجربه کنند.

حمزه زاده افزود: با مصادف شدن ایام تعطیلات عید فطر با روزهای پایانی هفته و افزایش حجم ورودی گردشگران، هتل ها، مهمانپذیرها، کمپ های گردشگری، خانه های معلم و مدارس استان، آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران را دارند.

وی تصریح کرد: بهبود کمی و کیفی وضعیت خدمات عمومی مانند سرویس های بهداشتی، ارتقای سطح کیفی تابلوهای اطلاع رسانی و پیش  آگاهی، حضور راهنمایان آموزش دیده گردشگری، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی،  اجرای برنامه تورهای تبریز و استان گردی، برگزاری جشنواره های گوناگون، افزایش توان و ظرفیت ناوگان هوایی، زمینی و ریلی استان در جابجایی گردشگران و ... در اولویت برنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی برای میزبانی از گردشگران تابستانی بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز