مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی خبر داد؛

خدمات گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در عید سعید فطر

۱۳۹۵/۰۴/۱۴ - ۱۱:۲۵:۴۵
کد خبر: ۴۲۶۶۷۳
خدمات گسترده ناوگان اتوبوسرانی تبریز در عید سعید فطر
فیروزیان گفت: امسال ناوگان حمل ونقل عمومی با افزایش حداکثری اعم از ملکی و خصوصی تحت نظارت به استقبال عید سعید فطر می رود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از ارائه خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه در عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، شمس الله فیروزیان ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر و  آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان عزیز با اعلام این خبر گفت: امسال ناوگان حمل ونقل عمومی با افزایش حداکثری  اعم از ملکی و خصوصی تحت نظارت به استقبال عید سعید فطر میرود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام یافته ناوگان اتوبوسرانی از آغازین ساعات عید سعید فطر از تمامی خطوط شهری و حومه تبریز نسبت به انتقال نمازگزاران عزیز به محدوده مصلای اعظم امام خمینی (ره) اقدام خواهد نمود. وهمچنین دراستای تکریم سالمندان و افرادکم توان  در روز عید فطر ، خدمات ویژه ای برای این عزیزان در نظر گرفته  شده است.

فیروزیان تصریح کرد: چهار دستگاه مینی بوس نیزبرای جابجایی سالمندان و سالخوردگان در محدوده ترافیکی مراسم نماز عیدسعید فطر به صورت رفت و برگشت از مصلا تا محدوده تعیین شده نسبت به ارائه خدمات رایگان به این عزیزان انجام وظیفه خواهند کرد.

مدیرعامل اتوبوسرانی در ادامه اظهار داشت: پس از اتمام مراسم با شکوه نماز عید سعید فطر تمامی اتوبوسها در پایانه ها مستقر و جهت رفاه حال و آسایش نماز گزاران ،مرحله دوم خدمات رسانی را آغاز خواهند نمود.

وی تصریح کرد: تعداد 30دستگاه اتوبوس پشتیبان نیز از واحدگشت در اختیار مناطق اتوبوسرانی قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم به نمازگزاران خدمات ارائه نمایند.

فیروزیان درپایان یادآور شد که عوامل اجرایی، فنی، نظارتی و همچنین مدیران ارشد این شرکت  جهت ارائه خدمات مطلوبتر بر عملکرد ناوگان نظارت خواهند کرد.

لازم به ذکر است شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز بابیش از 750 نفر بزرگترین خدمات رسانی سال را در شش منطقه و پایانه اتوبوسرانی در عید سعیدفطر به  شهروندان  ومسافرین عزیزارائه خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز