در مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران آذربایجان شرقی؛

دفترخانه ۱۴۴ تبریز مقام قهرمانی را کسب کرد

۱۳۹۵/۰۴/۱۵ - ۱۵:۵۲:۳۲
کد خبر: ۴۲۷۵۷۶
پناهی گفت: در بازی فینال نیز تیم دفترخانه 144 تبریز توانست با نتیجه 3 بر 1 حریف خود تیم کلرپارس را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

سرپرست هیات ورزش کارگران آذربایجان شرقی از قهرمان تیم دفترخانه 144 تبریز در مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران استان خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی هیات ورزش کارگران استان، پرویز پناهی در حاشیه برگزاری اختتامیه این دور از مسابقات در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران استان با حضور 10 تیم از واحدهای تولیدی صنعتی سطح استان در قالب 2 گروه پنج تیمی به رقابت پرداختند که از هر گروه دو تیم به مرحله دوم این مسابقات راه یافتند.

وی افزود: تیم های خانه کارگر، پیستون سازی، دفترخانه 144 و کلرپارس به ترتیب به عنوان تیم های اول و دوم گروه خود با غلبه بر حریفان خود توانستند به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه پیدا کنند.

سرپرست هیات ورزش کارگران استان ادامه داد: بازی های رده بندی و فینال عصر دیروز بعد از افطار در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شماره دو تبریز، سالن چند منظوره شهید بادامچی برگزار شد که نهایتا تیم پیستون سازی با توجه به تساوی4 بر4 در وقت های قانونی توانست در ضربات پنالتی از سد تیم خانه کارگر گذشته و مقام سوم این دور از مسابقات را به خود اختصاص دهد.

پناهی افزود: در بازی فینال نیز تیم دفترخانه 144 تبریز توانست با نتیجه 3 بر 1 حریف خود تیم کلرپارس را شکست دهد و قهرمانی این مسابقات را بدست آورد.

وی در ادامه گفت: بر اساس این نتایج تیم های دفترخانه 144 تبریز، کلرپارس و پیستون سازی مقام های اول تا سوم مسابقات فوتسال جام رمضان کارگران استان را کسب کردند.

پناهی در خاتمه افزود: تیم آلومینیوم حکمتی نیز در پایان این دور از مسابقات از طرف کمیته برگزاری به عنوان تیم اخلاق انتخاب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز