سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز خبر داد؛

شهرداری تبریز همزمان با عید فطر به استقبال گردشگران تابستانی می رود

۱۳۹۵/۰۴/۱۶ - ۱۵:۵۳:۲۸
کد خبر: ۴۲۷۷۶۳
شهرداری تبریز همزمان با عید فطر به استقبال گردشگران تابستانی می رود
خلیلی گفت: 30 دستگاه اتوبوس تبریزگردی در دوشیفت کاری و 4 ایستگاه گردشگری طول تابستان سال جاری فعالیت خواهند کرد.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از آغاز طرح سفرهای تابستانی همزمان با عید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رضا خلیلی گفت: با توجه به پایان ماه مبارک رمضان و تعطیلی سه روزه به مناسبت عید فطر و افزایش سفرهای تابستانی در این ایام سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز برنامه های ویژه خود را برای ارائه خدمات به گردشگران و استقبال از سفرهای نوروزی آغاز می کند.

وی ادامه داد: امسال نیز طبق روال سال های گذشته امکانات ویژه شهرداری تبریز در اختیار مسافران تابستانی قرار خواهد گرفت که این خدمات در سایه فعالیت سازمان توسعه گردشگری و همکاری سایر واحدهای شهرداری ارائه می شود.

وی از فعالیت 30 دستگاه اتوبوس در قالب تورهای تبریزگردی خبر داد و افزود: 30 دستگاه اتوبوس تبریزگردی در دوشیفت کاری و 4 ایستگاه گردشگری طول تابستان سال جاری فعالیت خواهند کرد.

وی همچنین گفت: این اتوبوس ها راس ساعت 10 صبح و 4 بعد از ظهر از ایستگاه های پارکینگ پارک ائل گولی، پارک مسافر واقع در چایکنار، چهارراه شهید بهشتی (منصور سابق) و نصف راه روبه روی سیلو اقدام به مسافرگیری کرده و در مسیرهای گردشگری فعالیت خواهند کرد.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز همچنین با اشاره به فعالیت تاکسی های از من بپرس و مراکز اطلاع رسانی گردشگری گفت: 20 دستگاه تاکسی از من بپرس و 5 مرکز اطلاع رسانی گردشگری در مبادی پرتردد شهر حضور خواهند داشت تا راهنمای گردشگران تابستانی باشند.

وی ادامه داد: موزه های تحت مدیریت شهرداری تبریز نیز از ساعت 9 صبح الی 8 شب آماده میزبانی از گردشگران تابستانی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز