از سوی اتحادیه جهانی کشتی؛

پرویز هادی سومین کشتی‌گیر برتر سنگین وزن جهان معرفی شد

۱۳۹۵/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۶:۱۳
کد خبر: ۴۲۸۳۰۴
پرویز هادی سومین کشتی‌گیر برتر سنگین وزن جهان معرفی شد
اتحادیه جهانی کشتی، فهرست برترین‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در ماه گذشته میلادی را منتشر کرد و طبق این اعلام پرویز هادی بعنوان سومین کشتی‌گیر برتر سنگین وزن جهان معرفی ‌شد.

اتحادیه جهانی کشتی پرویز هادی را سومین کشتی‌گیر برتر سنگین وزن جهان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، اتحادیه جهانی کشتی، فهرست برترین‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در ماه گذشته میلادی را منتشر کرد و طبق این اعلام  پرویز هادی بعنوان سومین کشتی‌گیر برتر سنگین وزن جهان معرفی ‌شد.

در وزن 125 کیلوگرم‌ گنو پتریاشویلی، قهرمان اروپا از کشور گرجستان برترین کشتی‌گیر ماه گذشته معرفی شده و بلال ماخف قهرمان جام زیلکوفسکی از کشور روسیه و پرویز هادی‌ قهرمان تورنمنت ارمنستان از ایران در رده دوم و سوم برترین کشتی گیران سنگین وزن جهان در ماه گذشته معرفی شدند.

طبق اعلام سرمربی تیم کشتی آزاد ایران قرار بود مسابقه انتخابی بین پرویز هادی و کمیل قاسمی برگزار نشده و عملکرد این دو در تورنمنت های خارجی ملاک انتخاب برای المپیک برزیل باشد. هادی در رقابت‌های ارمنستان قهرمان شده و کمیل قاسمی حذف شد تا کشتی‌گیر پرافتخار تبریزی برای حضور در المپیک انتخاب شود.

اما با تغییر موضع فدراسیون کشتی ایران و در کمترین زمان ممکن کشتی انتخابی برای هادی و قاسمی برگزار شد که به انتخاب قاسمی منجر شد.

این در حالی است که هیچ‌گونه ریکاوری برای پرویز هادی در نظر نگرفته شده بود و این کشتی‌گیر که چهار کشتی سنگین در ارمنستان برگزار کرده بود، با خستگی به مصاف کمیل قاسمی رفت که در ارمنستان تنها یک کشتی گرفته بود.

 

 

نظر شما