مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی:

یکی از سیاست های اصلی ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه و مطلوب از تاسیسات موجود است

۱۳۹۵/۰۴/۲۰ - ۱۴:۴۷:۲۶
کد خبر: ۴۲۹۱۷۶
یکی از سیاست های اصلی ما برای تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه و مطلوب از تاسیسات موجود است
ایمانلو گفت: نگهداری بهینه از تاسیسات آب و فاضلاب یکی از اصلی ترین محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت آبفای آذربایجان شرقی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی گفت: نگهداری بهینه از تاسیسات آب و فاضلاب یکی از اصلی ترین محورهای تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت آب و فاضلاب استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، علیرضا ایمانلو افزود: هدف گذاری های سال 95 در بخش های مختلف شرکت آبفای آذربایجان شرقی باید مبتنی بر دیدگاه های مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان این مطلب که نگهداری بهینه از تاسیسات آب و فاضلاب شرکت، اصلی ترین ماموریت و محور تحقق اقتصاد مقاومتی در شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان شرقی است، اضافه کرد: یکی از سیاست های اصلی ما در تحقق اقتصاد مقاومتی استفاده بهینه و مطلوب از تاسیسات موجود است که در این زمینه اقدامات لازم برای نگهداری بهینه از تاسیسات انجام شده است.

مدیرعامل آبفای آذربایجان شرقی ادامه داد: نگهداری از تاسیسات مربوط به تامین و توزیع آب و دفع بهداشتی پساب خانگی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های احتمالی به این تاسیسات، از برنامه های شرکت آب و فاضلاب استان است.

وی اضافه کرد: کلیه کارکنان شرکت آبفا در سراسر استان، تمام تلاش خود را در راستای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی به کار گرفته و با برنامه ریزی های راهبردی در جهت نگهداری  بهینه و اصلاح و بازسازی تاسیسات تامین و انتقال و توزیع آب و نیز تاسیسات جمع آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب و پیشگیری از فرسودگی زودرس این تاسیسات برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان انجام می دهند تا شاهد خدمات رسانی مطلوبتر به شهروندان در سال جاری باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز