نشست شورای فرهنگ عمومی میانه با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد

۱۳۹۵/۰۴/۲۱ - ۱۱:۰۰:۱۳
کد خبر: ۴۲۹۵۴۶
نشست شورای فرهنگ عمومی میانه با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد
شیویاری گفت: باید حجاب را در جامعه ترویج دهیم و البته حجاب مختص بانوان نیست و ما در جامعه اسلامی باید اساسنامه مدونی برای حجاب داشته باشیم.

نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان میانه با موضوع عفاف و حجاب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حامدی، امام جمعه شهرستان میانه در این نشست گفت: حجاب باید به عنوان یک ضرورت دینی مورد توجه ویژه قرار گرفته و با دید همه جانبه نسبت به بی حجابی به عنوان یک مشکل جدی و تبعات آن توجه شود.

وی افزود: باید جامعه به این باور برسد که خطر کم توجهی به مسئله حجاب، خانواده ها را با مشکل بی هویتی مواجه می کند.

در ادامه سرهنگ جعفر غیابی، فرمانده سپاه ناحیه میانه نیز با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، از برگزاری تجمعی  با عنوان " مدافعین حریم خانواده " توسط سپاه ناحیه میانه در روز 21 تیرماه ساعت 19 از مقابل یادمان شهدای زینبیه تا امامزاده اسماعیل(ع) خبر داد.

وی با بیان اینکه اجرای این برنامه با هدف فرهنگ سازی در راستای گسترش و تعمیق عفاف و حجاب است، از ادارات و دستگاهها خواست تا برنامه ها و ایده های خود را در خصوص هرچه موثرتر شدن این برنامه ارائه دهند.

شکری، فرماندار ویژه میانه نیز در این نشست با تاکید بر اینکه موضوع حجاب باید بصورت تخصصی و علمی مورد بحث و تبادل نظر قرار بگیرد، گفت: با بررسی دقیق می توان خواست جامعه را نسبت به موضوع حجاب دریافت و با برنامه های مختلف بر این پدیده اجتماعی تاثیرگذار بود و آن را به سمت و سویی درست سوق داد.

همچنین یعقوب شیویاری، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه رواج بی بند و باری را از اهداف دشمن برای براندازی نظام عنوان نمود.

وی افزود: در جامعه ای که ارزش ها به ضدارزش مبدل شود، آن جامعه رو به انحطاط و نابودی بوده و قابل ارتقا نخواهد بود.

شیویاری، بی حجابی را نماد جنگ نرم توصیف کرده، گفت: باید حجاب را در جامعه ترویج دهیم و البته حجاب مختص بانوان نیست و ما در جامعه اسلامی، باید اساسنامه مدونی برای حجاب داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز