مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی:

میزان مشارکت مشترکین برای پرداخت غیرحضوری بیش از ۸۰ درصد است

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۰:۵۸:۴۲
کد خبر: ۴۳۰۰۹۹
میزان مشارکت مشترکین برای پرداخت غیرحضوری بیش از ۸۰ درصد است
ایمانلو گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور بهبود فرآیندهای خدمات آب و فاضلاب شهری و همچنین به منظور ارائه خدمات در فضای مجازی در جهت تکریم ارباب رجوع اقدام به رویت قبض الکترونیک به صورت آنلاین و پرداخت از طریق اینترنت یا خودپردازها کرده است.
پرداخت غیر حضوری قبوض آب بهاء شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی درسال 94  نسبت به سال گذشته از افزایش چشمگیری برخوردار است.  
به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آبفای استان با اعلام این خبر گفت: شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی به منظور بهبود فرآیندهای خدمات آب و فاضلاب شهری و همچنین به منظور ارائه خدمات در فضای مجازی در جهت تکریم ارباب رجوع اقدام به رویت قبض الکترونیک به صورت آنلاین و پرداخت از طریق اینترنت یا خودپردازها نموده است.
علیرضا ایمانلو افزود: این شرکت همچنین خدمات دیگری از جمله نحوه محاسبه آب بهاء و هزینه دفع فاضلاب، خرید انشعاب آب و فاضلاب از طریق اینترنت بعد از دریافت مجوز از شهرداری و سازمانهای خدماتی، اعلام کارکرد کنتور، اعتراض به رقم کارکرد کنتور، درخواست تغییر نام، ترکیدگی داخلی ساختمان، درخواست تغییر محل کنتور، آخرین وضعیت قبوض پرداختی و انواع خدمات را در اختیار شهروندان و مشترکین عزیز قرار داده تا با مراجعه به وب سایت شرکت بتوانند از خدمات فوق بهره مند شوند.
وی افزود: شرکت آب وفاضلاب آذربایجان شرقی با تلاش همکاران و شرکت مخابرات و بانک های عامل خدمات دیگری را به شهروندان ارائه نموده است که مشترکین عزیز می توانند قبوض آب بهاء خود را از طریق شماره تلفن 1522 به صورت تلفنی پرداخت نمایند.
مدیرعامل شرکت آبفای استان ادامه داد: آمار قبوض پرداختی شرکت نشان می دهد در سال 94 و 95 میزان مشارکت مشترکین در خصوص پرداخت غیرحضوری خودپردازها، پیام کوتاه، تلفنبانک، اینترنت، پایانه فروش، اینترانت، شماره تلفن 1522و خود دریافت ها جمعاً بیش از 80 درصد بوده که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
ایمانلو اضافه کرد: این شرکت امکانات فراوانی را برای تحقق مشتری مداری فراهم نموده و با بکارگیری فناوری های جدید به بهبود فرآیندهای ارائه خدمات عمومی، تسریع در ارائه خدمات، پاسخگوترشدن و شفافیت اطلاعات، کاهش فاصله میان شرکت و مشترکین، مشارکت شهروندان در تصمیم گیری های عمومی و تسهیل فرآیندهای کاری سازمانها کمک می کند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی اضافه کرد: دراین راستا شرکت آب و فاضلاب استان بمنظور سهولت در ارائه خدمات برای مشترکین اقدام به عقد قرارداد با دفاتر پیشخوان دولت نموده است و شهروندان محترم شهرهای تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشاه می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت از امکانات تقاضای انشعاب آب، انشعاب فاضلاب، تغییر نام انشعابات آب و فاضلاب، اعلام ترکیدگی داخلی انشعابات، اعلام خرابی و تعویض کنتور، جابجایی کنتور، تسویه حساب، اعلام ارقام کنتور اخذ قبوض المثنی آب و فاضلاب بهره مند گردند.
وی درپایان ضمن اعلام وب سایت و پست الکترونیکی شرکت گفت: مشترکین عزیز می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت به آدرس www.abfaazarbaijan.ir ضمن اخذ تعیین وقت ملاقات با مدیران ارشد شرکت، نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات برای ارسال نقطه نظرات و مشارکت در تصمیم گیری ها، فرم شکایت نامه برای رسیدگی به شکایت مشترکین، نظرسنجی از مشترکین گرامی در زمینه خدمات ارائه شده توسط شرکت و همچنین ارسال هر نوع مطلب درزمینه کاری یا اداری یا موارد دیگر به پست الکترونیکی شرکت به آدرس info@abfa-azarbaijan.com مراجعه نمایند.

 

نظر شما