رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

اقتصاد مقاومتی قبل از اقدام و عمل باید به تغییر در روش ها منجر شود

۱۳۹۵/۰۴/۲۲ - ۱۱:۴۹:۳۳
کد خبر: ۴۳۰۱۴۴
اقتصاد مقاومتی قبل از اقدام و عمل باید به تغییر در روش ها منجر شود
مهری گفت: باید روش های منسوخ و نادرست اصلاح شود، در این صورت سرمایه گذاری های لازم در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان آذربایجان شرقی گفت: اقتصاد مقاومتی، قبل از اقدام و عمل باید به تغییر در روش ها منجر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، کریم مهری در جلسه کارگروه اقتصادمقاومتی ضمن اعلام این مطلب افزود: اقتصاد مقاومتی، قبل از اقدام و عمل باید به تغییر در روش ها منجر شود تا اقدام و عمل به تبع آن تسهیل و نتایج مطلوب آن حاصل شود.

وی گفت: باید روش های منسوخ و نادرست اصلاح شود در این صورت سرمایه گذاری های لازم در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان ادامه داد: بسیاری از مشکلات موجود نبود یا کمبود اعتبارات نیست، بلکه باید تدبیر خود را در برنامه ریزی، سازماندهی و اجرای برنامه ها بکار گیریم، در این حالت می توان به ظهور استعدادهای بالفعل و نو امیدوار بود.

مهری با اشاره به اینکه سالانه 23 میلیارد مترمکعب آب به استان آذربایجان شرقی ورود پیدا می کند، افزود: متاسفانه تنها 3.6 میلیارد مترمکعب از این آب بصورت آبهای سطحی قابل استحصال است.

وی از تخصیص 30 میلیارد ریال اعتبارات ناچیز عمرانی منابع طبیعی، ابراز ناخرسندی کرد و گفت: نقش آبخیزداری حیاتی است و می توان با بکارگیری علوم و فنون پیشرفته و بروز، بسیاری از مشکلات کمبود آب را جبران کرد، ولی با کمبود اعتبار شاهد خسارات هنگفت در اثر سیل های مخرب خواهیم بود.

 

نظر شما