رتبه نخست جشنواره کشوری روابط عمومی به منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران تعلق یافت

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۳:۵۷:۲۵
کد خبر: ۴۳۰۹۴۴
رتبه نخست جشنواره کشوری روابط عمومی به منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران تعلق یافت
باقریان گفت: با وجود اینکه همکاران منطقه 8 عملیات در محدوده شهرستانی فعالیت می کنند ولی در مهمترین بخش آثار جشنواره ( بخش تحلیل محتوا و پژوهش های بنیادی) یک کار با کیفیت، ارزنده و قابل تقدیر ارائه نموده و موفق شدند تندیس برتر این بخش را در کارنامه افتخارات خود به یدک بکشند.

روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران موفق شد در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های برگزیده کشور رتبه برتر بخش تحلیل محتوا را از آن خود نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی در مراسم برگزاری این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از حضور خوب روابط عمومی های سازمانهای مختلف گفت: جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی یک جشنواره رقابتی و صحنه ای مناسب برای محک زنی و همچنین معرفی آثار برتر روابط عمومی ها در زمینه های متعدد در حوزه انتشارات است...

مهدی باقریان افزود: در این جشنواره، تمامی روابط عمومی های وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات دولتی و غیردولتی با ارسال بیش از هزار و 500 اثر در بخشهای برنامه انتشاراتی، نشریه داخلی، ارتباط الکترونیکی، فیلم و تیزر، تحلیل محتوا و پژوهش های بنیادی، تبلیغ مکتوب، کارشناس برتر انتشارات و همچنین در بخش ویژه نامه و کتب باهم به رقابت پرداختند.

وی ضمن اشاره به رتبه برتر روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز در بخش تحلیل محتوا اظهارداشت: با وجود اینکه همکاران منطقه 8 عملیات در محدوده شهرستانی فعالیت می کنند ولی در مهمترین بخش آثار جشنواره ( بخش تحلیل محتوا و پژوهش های بنیادی) یک کار با کیفیت، ارزنده و قابل تقدیر ارائه نموده و موفق شدند تندیس برتر این بخش را در کارنامه افتخارات خود به یدک بکشند.

باقریان به ملاک های ارزیابی اشاره کرد و تصریح نمود: در این جشنواره ملاک های ارزیابی برای انتخاب روابط عمومی های برتر، مجموعه فعالیت ها و تلاش هایی است که مدیران روابط عمومی برای تقویت ساختار روابط عمومی از داخل و خارج سازمان انجام داده اند و همچنین نتایج ارزیابی در هر رشته در دو مرحله توسط داور اول و دوم و در برخی بخش ها سه مرحله ثبت، جمع بندی و نهایتا رتبه مربوطه مشخص شده است.

رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی تاکید کرد: برگزاری چنین جشنواره های کشوری زمینه را مهیا می سازد تا دانش پژوهان و دست اندرکاران روابط عمومی بتوانند اندیشه ها و دیدگاه های خود را درباره روابط عمومی در همه اشکال آن از جمله مدیریت، ایجاد انگیزه و خودباوری، تبادل و تعامل تجارب، مسئولیت اجتماعی، ارتباطات مشارکتی، ارتباطات انسانی، تکریم ارباب رجوع، مشکلات و مسایل عمومی و...را با یکدیگر در میان بگذارند.

شایان ذکر است این جشنواره با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری بالغ بر 100 سازمان و در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

لازم به ذکر است مهندس محمدرضا بخشعلیزاده، از پیشکسوتان و اساتید حوزه روابط عمومی و ارتباطات، مسوولیت مدیریت روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران را بر عهده دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز