شهردار تبریز:

پیگیری اهداف بین‌المللی شهر نیازمند توسعه زمینه‌های سرمایه‌گذاری است

۱۳۹۵/۰۴/۲۳ - ۱۵:۰۸:۱۸
کد خبر: ۴۳۱۰۵۴
پیگیری اهداف بین‌المللی شهر نیازمند توسعه زمینه‌های سرمایه‌گذاری است
نجفی گفت: تبیین ضرورت جذب فعالان اقتصادی و ارتقای باور سرمایه‌گذاری، در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، اصل کارسازی است که باید در جامعه نهادینه‌ شود.

شهردار تبریز با اشاره به قابلیت‌های بین‌المللی شهر تبریز گفت: تحقق ظرفیت‌های ارزشمند شهر تبریز نیازمند بروز و ظهور زمینه‌های سرمایه‌گذاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، صادق نجفی در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی غرب تبریز، خاطرنشان کرد: برنامه‌های عمرانی شهر، در سال‌های اخیر، در سایه مدیریت یکدل و هماهنگ شهر و استان و همچنین همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی، به مرحله‌ای از تاثیرگذاری رسیده که نام تبریز را در عرصه‌های مهم بین‌المللی مطرح کرده است.

وی اضافه کرد: این جایگاه مهم و ارزشمند، می‌طلبد که رویکردهای توسعه شهر، در نگرش و مقیاس متفاوتی پیگیری شود؛ عملیاتی کردن این نگرش، تنها با اتکا به بودجه‌های رایج میسر نبوده و نیازمند نقش‌آفرینی زمینه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی است.

شهردار تبریز با بیان این‌که اقتصاد سالم و مولد، همواره مورد تاکید بزرگان دین بوده است، اظهار داشت: تبیین ضرورت جذب فعالان اقتصادی و ارتقای باور سرمایه‌گذاری، در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی، اصل کارسازی است که باید در جامعه نهادینه‌ شود.

نجفی با اشاره به سفر اخیر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به تبریز گفت: روز گذشته، در کنار آغاز دبیرخانه گردشگری تبریز ۲۰۱۸ و رونمایی از لوگوی ویژه این عنوان، شاهد ثمردهی دو برنامه مهم سرمایه‌گذاری در شهر بودیم؛ تاثیرگذاری هتل لاله‌پارک در چشم‌انداز جذب گردشگر و همچنین و مجتمع ارزشمند ستاره‌باران در توزیع متوازن شهر، قطعا در یک چشم‌ انداز میان‌مدت بارز خواهد بود.

شهردار تبریز با تاکید بر این‌که رویکردهای سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز در خدمت مناطق کم‌برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این راستا پارک بزرگ تبریز، از پروژه‌هایی است که بیش از چهار دهه بلاتکلیف بوده ولی  امروز با ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی افزود: در همین محدوده از شهر، احداث مجموعه ای بزرگ با کارکرد تجاری، خدماتی، تفریحی، فرهنگی، ورزشی و گردشگری در منطقه غرب تبریز با اعتبار با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نهایی شده و به زودی آغاز می‌شود.

شهردار تبریز اظهار داشت: برنامه‌های توسعه‌محور شهرداری تبریز با حمایت مجموعه مدیریتی استان و همراهی شورای ادامه داشته و جذب زمینه‌های سرمایه‌گذاری را به عنوان راهکار ارزشمند آبادانی، رفاه و اشغال‌زایی پیگیری خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز