با مدیریت مهندس بخشعلیزاده؛

روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران رتبه برتر کشور را کسب کرد

۱۳۹۵/۰۴/۲۶ - ۱۴:۴۱:۱۷
کد خبر: ۴۳۲۲۲۹
روابط عمومی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران رتبه برتر کشور را کسب کرد
طبق آرای صادره از سوی داوران جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های برگزیده کشور، روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران حائز دریافت رتبه برتر در بخش پژوهش شناخته شد.

در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های برگزیده کشور، روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران موفق شد رتبه برتر بخش تحلیل محتوا را از آن خود کند.

 به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی های برگزیده کشور با حضور متخصصان، کارشناسان روابط عمومی، اصحاب رسانه، اساتید علوم ارتباطات و مقامات کشوری در دو بخش رقابتی و آموزشی در سالن اجتماعات هتل المپیک تهران برگزار و طبق آرای صادره از سوی داوران این جشنواره، روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز حائز دریافت رتبه برتر در بخش پژوهش شناخته شد.

بر پایه فراخوان انجمن متخصصان روابط عمومی در یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی ها، بالغ بر یکصد سازمان در این رویداد علمی با ارائه بیش از  هزار و 500 اثر در بخش های برنامه انتشاراتی، نشریه داخلی، ارتباط الکترونیکی، فیلم و تیزر، تحلیل محتوا و پژوهش های بنیادی، تبلیغ مکتوب، کارشناس برتر انتشارات و همچنین در بخش ویژه نامه و کتب شرکت و باهم به رقابت پرداختند که این امر حکایت از اهمیت و استقبال چشمگیر دست اندرکاران روابط عمومی از جشنواره و اعتماد کارگزاران عرصه ارتباطات به برگزار کنندگان این جشنواره را دارد.

بنابراین گزارش، تمامی آثار ارسالی که شامل مجموعه فعالیت ها و تلاش های یکساله مدیران روابط عمومی بود، در چند مرحله مجزا و توسط هیات داوران که از اساتید مجرب حوزه ارتباطات و روابط عمومی و کارشناسان خبره می باشند، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت.

مهدی باقریان، رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی در حاشیه برگزاری این جشنواره ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده روابط عمومی های دستگاه های اجرایی سراسر کشور گفت: جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی یک جشنواره رقابتی و صحنه ای مناسب برای محک زنی و همچنین معرفی آثار برتر روابط عمومی ها در زمینه های متعدد در حوزه انتشارات است.

وی ضمن اشاره به رتبه برتر روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران در بخش تحلیل محتوا، اظهارداشت: با وجود اینکه همکاران منطقه 8 عملیات انتقال گاز در محدوده شهرستانی و عملیاتی فعالیت می کنند توانسته اند در مهم ترین بخش آثار جشنواره ( بخش تحلیل محتوا و پژوهش های بنیادی) کار با کیفیت، علمی و قابل تقدیر ارائه کرده و تندیس برتر این بخش را در کارنامه افتخارات خود ثبت کنند.

لازم به ذکر است مهندس محمدرضا بخشعلیزاده، از پیشکسوتان و اساتید حوزه روابط عمومی و ارتباطات، مسوولیت مدیریت روابط عمومی منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران را بر عهده دارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز