در سه ماهه اول سال جاری محقق شد؛

دینی: اجرای شبکه گازرسانی در آذربایجان شرقی ۴۴ درصد رشد داشت

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۰۳:۱۵:۰۰
کد خبر: ۴۳۳۵۱۸
دینی: اجرای شبکه گازرسانی در آذربایجان شرقی ۴۴ درصد رشد داشت
دینی گفت: در سه ماه اول سال جاری بیش از 300 کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی در اقصی نقاط استان اجرا گردیده است.

در راستای توسعه شبکه گازرسانی روستایی و شهری و در سه ماه اول سال جاری بیش از 300 کیلومتر شبکه گذاری در سطح استان آذربایجان شرقی اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر گفت: با تلاش و همت کارکنان و متخصصان عوامل اجرایی و پیمانکاران این شرکت در سه ماه اول سال جاری بیش از 300 کیلومتر شبکه گذاری شهری و روستایی در اقصی نقاط استان اجرا گردیده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 44 درصدی برخوردار بوده است.

ولی اله دینی، حجم شبکه گذاری شهری و روستایی در سطح استان را بیش از 17908 کیلومتر برشمرد و افزود: از این میزان 7267 کیلومتر مربوط به شبکه گذاری شهری و 10641 کیلومتر شبکه گذاری روستایی می باشد. مدیرعامل شرکت گاز استان همچنین از بهره مندی 62 شهر و 1494 روستای در سطح استان خبرداد و ادامه داد: هم اکنون 100 درصد خانوار شهری و بیش از 87 درصد خانوار روستایی استان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

ولی اله دینی تصریح کرد: در سه ماهه اول سال جاری 10540 مشترک به شمار مشترکین شرکت گاز استان افزوده شد که این تعداد 3067 مشترک روستایی و 7473 مشترک شهری بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 269 روستای استان در مرحله اجرا و 274روستای استان در مرحله انتخاب پیمانکار و 38 روستا در مرحله طراحی می باشند که ان شاءالله با اتمام این روستاها درصد بهره مندی گازرسانی در سطح استان به بیش از 98 درصد خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز