شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواستار شد؛

تبریزی ها در مصرف برق صرفه جویی کنند

۱۳۹۵/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۷:۲۷
کد خبر: ۴۳۴۶۸۱
تبریزی ها در مصرف برق صرفه جویی کنند
روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواستار استفاده از لوازم برقی به خصوص لوازم برودتی دارای علامت استاندارد و بر چسب انرژی شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز طی اطلاعیه ای از عموم شهروندان تبریز خواست تا در مصرف برق صرفه جویی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به افزایش بی سابقه دمای هوا در روزهای اخیر و افزایش مصرف برق در تبریز، از نظر فنی شبکه توزیع پاسخگوی این اضافه بار نیست و از مشترکین درخواست می کنیم در مصرف برق صرفه جویی کنند.

با توجه به نمودارهای آماری پیک بار، به احتمال زیاد پیک مصرف برق در روزهای آتی نسبت به روزهای مشابه سال گذشته، افزایش خواهد داشت لذا بر همین اساس روزها از ساعت 11 الی 15 شاهد اوج مصرف برق هستیم که نیازمند همکاری مستمر مردم و سازمان ها در رعایت الگوی مصرف برق جهت تامین برق پایدار برای مشترکین هستیم.

در ادامه این اطلاعیه، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز خواستار استفاده از لوازم برقی به خصوص لوازم برودتی دارای علامت استاندارد و بر چسب انرژی شد. انتخاب نوع کولر با توجه به مناطق آب و هوایی، خاموش کردن کولر در هنگام ترک منزل، عدم استفاده از دور تند کولر در زمان پیک مصرف برق،‌ بستن کامل در و پنجره به هنگام استفاده از کولر از راهکارهای ساده در جهت تعدیل مصرف انرژی می باشد.

این اطلاعیه می افزاید: از  عموم شهروندان، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی می خواهیم با عدم  استفاده از لوازم برقی غیراستاندارد و پر مصرف، در جهت پایداری شبکه و تامین مستمر برق با صرفه جویی و استفاده بهینه از انرژی برق این شرکت را در خدمت رسانی به عموم همشهریان یاری رسانند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز