رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی:

تبریز یکی از شهرهای پیشتاز در رشته گلف محسوب می شود

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۰۲:۵۰:۲۰
کد خبر: ۴۳۸۴۱۲
تبریز یکی از شهرهای پیشتاز در رشته گلف محسوب می شود
تقی پور گفت: نفرات اول تا دهم دختران و پسران رقابت های مینی گلف قهرمانی جوانان کشور در تبریز به اردوی تیم های ملی دعوت می شوند.

مسابقات مینی گلف قهرمانی کشور در رده سنی جوانان در دو بخش پسران و دختران، یادواره شهدای مدافع حرم و با شعار اخلاق در ورزش به میزبانی تبریز آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این مسابقات 120 ورزشکار در قالب 16 تیم از استان های کرمان، لرستان، تهران، اصفهان، اردبیل، زنجان، قم، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان، گیلان، مازندران، خراسان رضوی، گلستان، مرکزی، خوزستان و کرمانشاه و دو تیم از آذربایجان شرقی حضور دارند.

رئیس هیات گلف آذربایجان شرقی با بیان اینکه این دوره از رقابت ها یکی از بهترین ادوار برگزاری رده سنی جوانان است، اظهار داشت: تبریز به عنوان یکی از شهرهای پیشتاز در رشته گلف با زمین های استاندارد، تلاش خود را برای اخذ میزبانی مسابقات مختلف انجام می دهد.

عبدالله تقی پور افزود: مسابقات قهرمانی جوانان کشور به مدت دو روز در بخش بانوان و آقایان در زمین اختصاصی گلف هیات، واقع در پارک ائل گلی برگزار می شود.

وی ادامه داد: نتایج این دوره از رقابت ها در رنکینگ انفرادی و تیمی استان های مختلف کشور تاثیرگذار است و در انتخاب اعضای تیم های ملی نیز جزو رقابت های مهم و محوری به شمار می رود.

تقی پور افزود: نفرات اول تا دهم دختران و پسران رقابت های قهرمانی جوانان کشور در تبریز به اردوی تیم های ملی دعوت می شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز