در مرحله سراسری مسابقات قرآنی؛

منادیان قرآنی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران خوش درخشیدند

۱۳۹۵/۰۵/۲۴ - ۱۰:۱۴:۳۵
کد خبر: ۴۴۵۱۵۲
منادیان قرآنی منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران خوش درخشیدند
مهسا کریمی و احسان جهانبخش هر دو در ( گروه متوسطه 1 ) موفق شدند در رشته قرائت به روش ترتیل عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

منطقه 8 عملیات انتقال گاز ایران موفق شد در صف برترین های مرحله سراسری بیستمین دوره مسابقات قــرآن کریم و نهج البلاغه «بهار در بهار» ویژه فرزندان کارکنان شرکت ملی گاز ایران قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، در این دوره از مسابقات که با حضور بیش از 400 منتخب و برگزیده قرآنی و مانوس با نهج البلاغه از سطح شرکت های تابعه شرکت ملی گاز برگزار شد، شرکت کنندگان در فضای عطرآگین قرآن در رشته های حفظ، قرائت، اذان، مفاهیم قرآن کریم و مفاهیم نهج البلاغه و ... با یکدیگر به رقابت پرداختند.

این دوره از مسابقات که با هدف انس و الفت هر چه بیشتر خانواده ها با مفاهیم قرآنی و آشنایی بهتر با معارف اسلام و نهج البلاغه و کاربرد آن در زندگی فردی و اجتماعی به مدت یک هفته در شهر همدان برپا شد، مهسا کریمی و احسان جهانبخش هر دو در ( گروه متوسطه 1 ) موفق شدند در رشته قرائت به روش ترتیل عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

محمد رفیعی، دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران در حاشیه این دوره از مسابقات، هدف از برگزاری این مسابقات را انجام یک کار فرهنگی همه جانبه عنوان کرد و افزود: شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران هر ساله این مسابقات را با هدف استفاده از ظرفیت ها و آشنایی هر چه بیشتر متسابقین با جاذبه های توریستی، گردشگری، تاریخی و مذهبی، در یکی از شهرستان های کشور برگزار می کنیم و رویکرد اصلی ما برگزاری این مسابقات با هدف انجام کار فرهنگی و مذهبی و همچنین آشنایی بیشتر فرزندان با قرآن و مسائل قرآنی است.

دبیر شورای فرهنگی شرکت ملی گاز ایران افزود: رویکرد اصلی ما در شورای فرهنگی شرکت ملی گاز این است که از کارهای فرهنگی، مذهبی غافل نشویم چرا که نه تنها در روحیات شرکت کنندگان تاثیر بسزایی دارد بلکه در مسائل اجتماعی و رفتار و کردار فرزندان کارکنان نیز اثر مثبتی دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز