معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان:

بیش از ۶۰ درصد فرهنگیان آذربایجان شرقی بالای ۲۰ سال سابقه دارند

۱۳۹۵/۰۶/۰۴ - ۱۲:۵۸:۵۰
کد خبر: ۴۵۰۶۷۸
بیش از ۶۰ درصد فرهنگیان آذربایجان شرقی بالای ۲۰ سال سابقه دارند
صمدیان گفت: بیش از 60 درصد نیروهای انسانی ما بالای 20 سال سابقه دارند که بایستی در 10 سال آینده جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان بیشتر شود تا وضعیت فعلی ما حفظ شود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه جوار شماره یک روسای مناطق آموزش و پرورش این استان گفت: بیش از 60 درصد نیروهای انسانی ما بالای 20 سال سابقه دارند که بایستی در 10 سال آینده جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، دومین جلسه جوار یک مناطق آموزش و پرورش استان با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی استان جهت بررسی وضعیت نیروی انسانی در مناطق جوار ( مراغه، ملکان، بناب، عجب شیر، آذرشهر، گوگان، ایلخچی، خسروشهر و اسکو ) به میزبانی شهرستان آذرشهر برگزار شد.

صمد صمدیان در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت: بیش از 60 درصد نیروهای انسانی ما بالای 20 سال سابقه دارند که بایستی در 10 سال آینده  جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان بیشتر شود تا وضعیت فعلی ما حفظ شود.

 وی افزود: 811 نفر نیروی جدید از اول مهرماه و 530 نفر فارغ التحصیل رشته های دبیری از بهمن ماه به بدنه آموزش و پرورش استان وارد می شوند که در توزیع این نیروها نیز حداکثر تلاش ما بر تقسیم بومی و یا لااقل جوار و نزدیک ترین منطقه به محل سکونت این معلمان می باشد.

صمدیان خاطرنشان کرد: با 2000 نفر ساعت مطالعه و کار کارشناسی برای اولین بار توانستیم لبخند رضایت را بر چهره های همکاران متقاضی جابجایی در داخل استان بنشانیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان مراغه نیز در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت گفت: کمال مدیریت هر سازمان میزان تعهد آن سازمان به اجرای برنامه های ابلاغی است.

جلیل اسلامی ادامه داد: جذب، آموزش، نگهداری و به کارگیری صحیح و موثر نیروی انسانی چهار ستون اصلی پا برجایی تمامی سازمان ها است.

عباسقلی دواتگر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان آذرشهر نیز در این جلسه به جایگاه والای نیروی انسانی در آموزش و پرورش به عنوان موتور محرک دستگاه تعلیم و تربیت اشاره کرد و اظهار داشت: در عصر حاضر منبع اصلی و اساسی هر سازمان نیروی انسانی دانش پژوه و علم محور است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز