رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو):

ایران به عنوان قوی ترین تولید کننده فولاد در سطح منطقه مطرح خواهد شد

۱۳۹۵/۰۶/۰۶ - ۰۲:۱۰:۵۰
کد خبر: ۴۵۰۹۵۶
ایران به عنوان قوی ترین تولید کننده فولاد در سطح منطقه مطرح خواهد شد
کرباسیان گفت: طرح فولاد میانه به عنوان یکی از چهار طرحی است که تا آخر سال ۱۳۹۵ افتتاح خواهد شد.

معاون وزیر صنعت و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از مجتمع فولاد آذربایجان در میانه بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت فولاد ایران، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و تنی چند از مسئولین سازمان ایمیدرو "مهدی کرباسیان"را همراهی کردند.

در این برنامه، کرباسیان از واحد احیاء مستقیم مجموعه سپس واحد ذوب ریخته گری و در نهایت واحد نورد مجتمع فولاد آذربایجان بازدید کرد.

محمدجعفر عظمائی، مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان در گزارشی اجمالی از روند فعالیت شرکت گفت: با وجود تمامی مشکلات من جمله کمبود نقدینگی و منابع مالی، با همت پرسنل سخت کوش و زحمتکش فولاد و مساعدت و همکاری های لازم از جانب ایمیدرو رسیدن به روزهای اوج و آرمانی شرکت فولاد آذربایجان دور از انتظار نیست و با تلاش بی وقفه پرسنل و مدیران شرکت شاهد پیشرفت مجموعه خواهیم بود.

مهدی کرباسیان نیز در حاشیه این بازدید ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا رجایی و باهنر گفت: با وجود مسایل و مشکلات در حوزه مدیریت کلان کشور و نیز با توجه به بحث تحریم های گریبان گیر صنایع خوشبختانه با عبور از بحران های ناشی از آن توانستیم تا حدودی بر مشکلات فائق آمده و راه را برای پیشرفت و ترقی هموار سازیم.

وی ادامه داد: در دوران پسا برجام شاهد انعقاد قرارداد با شرکتهای خارجی در حوزه اکتشاف و استخراج از معادن کشور هستیم.

وی خاطرنشان کرد: طرح فولاد میانه به عنوان یکی از چهار طرحی است که تا آخر سال ۱۳۹۵ افتتاح خواهد شد و با راه اندازی طرح های سپید دشت، نی ریز، شادگان و فولاد میانه در افق ۱۴۰۴ ایران به عنوان قوی ترین تولید کننده فولاد در سطح منطقه مطرح خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز