مدیر امور شعب بانک ملی در استان:

هفت هزار و ۵۷۴ زوج آذربایجان شرقی وام ازدواج دریافت کردند

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۰۲:۰۵:۱۳
کد خبر: ۴۵۴۶۸۵
هفت هزار و ۵۷۴ زوج آذربایجان شرقی وام ازدواج دریافت کردند
سعیدی اصل گفت: در چهار ماه اول سال جاری هفت هزار و 574 زوج در استان آذربایجان شرقی وام ازدواج به مبلغ 435 میلیارد و 360 میلیون ریال دریافت کردند.

رئیس شورای هماهنگی بانک های آذربایجان شرقی و مدیر امور شعب بانک ملی در استان اعلام کرد: در چهار ماه اول سال جاری هفت هزار و 574 زوج در این استان وام ازدواج به مبلغ 435 میلیارد و 360 میلیون ریال دریافت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، حسن سعیدی اصل در نشست ستاد امور ساماندهی جوانان استان با ارایه گزارشی از عملکرد بانک های عامل استان در خصوص پرداخت وام های ازدواج، افزود: بودجه ابلاغی سال جاری برای آذربایجان شرقی در این زمینه معادل یکهزار و 327 میلیارد ریال است که به تدریج به متقاضیان اعطا خواهد شد.

وی اظهار کرد: این تعداد وام از سوی بانک های ملی، ملت، تجارت، صادرات، کشاورزی، سپه، رفاه کارگران، پارسیان، سامان، اقتصاد نوین، مسکن، توسعه تعاون و موسسات مالی مهر ایران، قوامین، انصار و صندوق کارآفرین به متقاضیان پرداخت شده است.

سعیدی، سقف وام ازدواج برای زوج ها را 100 میلیون ریال و برای خانواده های ایثارگران را معادل 200 میلیون ریال اعلام کرد و با تاکید بر اینکه بانک های عامل استان آمادگی کامل برای ارایه این تسهیلات را دارند، ثبت نام در سامانه مخصوص بانک مرکزی را از الزامات پرداخت بیان کرد.

وی، مجموع پرداختی های وام ازدواج بانک های عامل آذربایجان شرقی در سال گذشته را یکهزار و 295 میلیارد ریال برای تعداد 43 هزار و 194 متقاضی اعلام کرد که از مجموع سهم استانی 97 درصد پرداخت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز